AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg synes disse er såååååå utrolig fine, og leter etter noen gode sko til vinteren. Men de er jo ikke sånn kjempebillige, og om jeg må bestille fra DK må jeg beholde dem uansett om jeg liker dem ikke. Har noen erfaringer å dele?
Idril_M Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Akkurat de skoene brukte jeg i hele fjor vinter. Har aldri vært så varm på føttene. Kjempefornøyd!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Hvor kjøpte du dine? Fra nettbutikken der, eller fant du de noe sted i norge?
Idril_M Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg kjøpte de i Oslo. Her er det flere skobutikker som har dem. Endret 14. september 2010 av Idril
Gjest petre Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 De er veldig varme og har kjempefine såler på glatta, men ikke kjøp dem på nett, de er ganske små i størrelsen (korte og brede) og passer ikke alle føtter.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Anbefaler å prøve dem - jeg synes også de ser fine ut på bilder, og på andre. Men fordi de er så brede i foten ser de helt snåle ut på meg, og passer ikke bra. Kvaliteten virker veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Hvilke butikker i Oslo har dem da? Jeg er ikke så kjent i Oslo, men kan ta meg en tur for å titte på sko. Så på forhandlerlisten på nettsiden, men mange av butikkene som står der finnes ikke lenger.
Idril_M Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 Jeg kjøpte mine på Trapes sko. Ellers er jeg helt sikker på at ShoeBAR har dem og kanskje også Grændsen Skotøimagasin.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #9 Skrevet 15. september 2010 Takk, da tar jeg en tur til Oslo og leter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå