Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #1 Skrevet 5. oktober 2003 Har sett på marmorflis til kjøkken. De er forskjellig fra vanlig flis da... Er det noe trendy nå som en går fort lei? Sitter igjen med en farge som går i " stein/shifer m/anelse rød shatering" om dere skjønner hva jeg mener. Nå kan man gå lei av annen flis også. Er det noen som har lagt over vask/benker på kjøkken? Den er 7.5/7.5 cm.
Mette Skrevet 12. oktober 2003 #2 Skrevet 12. oktober 2003 Vi har slike fliser og er kjempe fornøyde. Har hatt de i ett år nå, og er ikke lei. De er kjempe tøffe, og i har fått utrolig mye skrøyd av de.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har vedig lyst på marmorfliser.
Væren Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 ...og jeg!!! Hva koster disse pr. kvadrat? Er det lett å legge dem selv?
Mette Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 De koster en 800-900 kvadratmeteren hvis jeg ikke tar helt feil. De er lette og legge selv, men skal behandles en del ganger, med spesial stoffer, så det tar litt tid. PS De behansles etter at at de er satt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå