AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg er ikke spesielt pen, og jeg føler meg lite verdt. Kan aldri tro at noen skal kunne like meg, det er noe som bare skjer på film, liksom. Men jeg kan ikke la være å tenke på hvordan det hadde vært å bli elsket av noen og å kanskje få et barn. Det jeg tenker mye på er at jeg er stygg, og at barnet mitt da ville blitt like stygt som meg. Er det egoistisk for stygge personer å få barn? Burde sånne som meg bare leve alene?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Det synes jeg ikke, finnes da mange andre bra egenskaper. Ønsker heller ikke at barnet mitt skal arve mitt utsende, og håper de vil ligne på faren sin;-)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 For noe tull, selvfølgelig kan du få barn hvis du ønsker deg barn! Klisjeen om at det er det indre som teller er jo faktisk sann Det du må ordne er hvordan du ser på deg selv.
Gjest minni Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Nei nå får du slutte. Slik må du ikke tenkte. Du er sikkert en pen dame, og iallefall på innsiden. Alle har rett til å få leve livet sitt fullt ut, få mann, hus og barn. Gjøre de tingene du har lyst til, for du er ikke mindre verdt en noen andre her på jorden. Dette må du huske! Om du har lyst skal du få barn, ditt barn kommer til å bli kjempefin, og kommer til å få en kjempebra personlighet om du tar godt vare på det, og gir barnet den oppdragelsen den skal ha! Lev hver dag som om det skulle vært din siste!
~lillefot~ Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Da vil jeg gjerne spørre: stygg i hvem sine øyne? Heldigvis er vi mennesker forskjellige, og en som ei venninne synes er kjekk, synes kanskje jeg er stygg. Slik som anonym over meg for eksempel, som ikke vil at barnet skal arve hennes utseende, men heller farens. Tror du ikke at i mannens øyne, så er kjæresten vakker/søt/pen - uansett? Jeg vet i hvertfall med meg selv at uansett hvor snill en mann hadde vært, så hadde han ikke vært kjærestemateriale for meg hvis jeg synes han var stygg. Så igjen: vi er forskjellige; det er alltids noen der ute for oss, uansett Få deg barn, du
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Hør her! Hvor mange stygge mennesker har ikke barn? Jeg mener at det må da vel være lov til å få barn selv om man er stygg, og det er ikke egoistisk. Og uansett, det er jo utrolig mange stygge mennesker som har helt nydelige barn (både små barn og tenåringsbarn). MEN.. Siden du selv ikke føler deg attraktiv, ikke smitt det over på barnet. Lær barnet å ha selvtillit og tro på seg selv. Det er veldig lett at barna ligner på foreldrene når det gjelder akkurat dette, fordi barna oppfører seg som foreldrene er. Jeg er nemlig av den oppfatning at hvis man er rett i ryggen, positiv og har god selvtillit, så spiller ikke utseendet noen rolle.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Det er enda mer egostisk hvis man er dum som et stykke brød!!
Plutseliten Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Selv om du tenker så nedlatende om deg selv betyr ikke det at du er stygg i andres øyne. Det kommer an på øyet som ser. Tankene dine om ditt eget utseende bør og skal ikke hindre deg i å få barn! Du må bare lære deg å legge vekk de tankene der. Det gjør ikke godt for noen.. Og du er verdt å elske, for den du er. Husk det.
Gjest mona Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Dette kan da ikke være seriøst..? DU er vakker på din måte, og et barns utseende kommer i skyggen for personligheten uansett. Er det noe mål å ha et vakkert barn? I min verden handler det om å følge mitt barn gennom livet, ved å alltid være tilstede. Ved å dele mine refleksjoner og min kunnskap bl a om at det viktigste her i verden faktisk ikke er hverken utseende eller penger. Dette er vi hjernevasket til å tro av media... Du sier du føler deg lite verdt. Det er trist å lese, og barn ser opp til oss mødre, vi er et forbilde selv om vi ikke ser ut som en modell. Jeg håper du finner en trygghet i deg selv, basert på hvem du er, husk at du er verdifull. Ønsker det beste for deg
Gjest undrende Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Jeg er ikke spesielt pen, og jeg føler meg lite verdt. Kan aldri tro at noen skal kunne like meg, det er noe som bare skjer på film, liksom. Men jeg kan ikke la være å tenke på hvordan det hadde vært å bli elsket av noen og å kanskje få et barn. Det jeg tenker mye på er at jeg er stygg, og at barnet mitt da ville blitt like stygt som meg. Er det egoistisk for stygge personer å få barn? Burde sånne som meg bare leve alene? To bidrag til dette her. En venn av meg begynte å miste håret tidlig. Før midten av 20-årene, så er han heller ikke spesiell høy. Men dette er en virkelig flott fyr med en herlig personlighet og humor, og han har flott hud og øyne og smil. Men jeg tror han begynte å få litt hetta. Møtte en jente på nettet. Tok henne med hjem, og hun ble vel egentlig ikke offisielt stolt presentert, da vi så henne - herregud. Hun er det jeg kan kalle seriøst stygg. Virkelig. Alt har gått galt med hennes utseende. Vet ikke annet hva jeg skal si. Men vi alle gjorde en innsats for å bli bedre kjent med henne, stille og sjenert er hun. Og har rare/sære/uvanlige interesser som gjør det vanskelig å finne common grounds og utvikle særlig nært vennskap. Sjalu er hun også og snakker stygt om folk hun føler seg truet av. Dette er verken spesielt heldig eller tiltrekkende. Men disse to fant jo hverandre. Har fått en datter, giftet seg i sommer. Kjøpt seg hus å bil og begge har gode jobber. Denne damen fremstår som en veldig god mor, flink i hjemmet og hun har en utrolig sangstemme. Så uansett utseende så har de her klart å lage et usedvanlig vakkert barn!! hehe. Historie 2. Broren til en venninne ser ut som en krysning mellom david beckham og robbie williams. fy faen!!! han er bare helt til å dø for!! (jeg er 28, men blir litt tenåring for å beskrive han her). Alt er perfekt med han. Personlighet, utseende, intellekt, ferdigheter, perfekt balanse mellom familie og venner. Har alt. Møtte min venninne. Hun er så vakker. virkelig vakker. Hun er også stylist så kan og kle seg og sminke seg og håret og alt er alltid fresht som ut av et blad. Nydelig hår og klare trekk med høye kinnben og hele pakka. De to har fått to barn sammen. Nr 1 - er temlig rund og har lite klare trekk (er nå 5 år). først nå siste året man ser om det er gutt eller jente. barn nr 2. litt heldigere, men ikke noe man sier "woooooow! for en vakker baby". Hva med at minus minus blir pluss? =) Eller... håper egentlig ikke det.. både jeg og min kjære som jeg håper blir far til mine barn har utseende med oss. hehe.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Har sett fler mindre pene folk med veldig pene barn som også ble pene som voksne. Gir du barna en god oppvekst så er det ikke egoistisk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 utseendet er absolutt ikke arvelig, har sett masse eksempler på det- og hallo- det viktigste er jo at du vil og kan ta deg av barna og være en god mor.
estrella Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Tror ikke du er så stygg som du skal ha det til ?! Dessuten kan du få barn uansett hvordan du ser ut. Det er da ikke utseende som forteller om du blir en flink mor eller ei.
Gjest Spinell Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 Er ikke det å få barn litt egoistisk uansett utseende?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #15 Skrevet 14. september 2010 Vi lever ikke på jorda for å være vakre. Vi er her for å lære og gi kjærlighet. Utseende er urelevant.
Pimp Skrevet 14. september 2010 #16 Skrevet 14. september 2010 Vi lever ikke på jorda for å være vakre. Vi er her for å lære og gi kjærlighet. Utseende er urelevant. får du av meg i dag <3
I Grosny Skrevet 14. september 2010 #17 Skrevet 14. september 2010 Vi lever ikke på jorda for å være vakre. Vi er her for å lære og gi kjærlighet. Utseende er urelevant. Og kjærlighet er vakrere enn elegante kropper med nydelige ansikter
Gjest oslomann Skrevet 14. september 2010 #18 Skrevet 14. september 2010 Jeg er ikke spesielt pen, og jeg føler meg lite verdt. Kan aldri tro at noen skal kunne like meg, det er noe som bare skjer på film, liksom. Men jeg kan ikke la være å tenke på hvordan det hadde vært å bli elsket av noen og å kanskje få et barn. Det jeg tenker mye på er at jeg er stygg, og at barnet mitt da ville blitt like stygt som meg. Er det egoistisk for stygge personer å få barn? Burde sånne som meg bare leve alene? Vet du hva, jeg kjenner ei dame som er urstygg. Det er ikke mulig at du er så stygg. Og hun har en nydelig datter.. Du vet ikke hvordan barnene dine vil se ut. Dessuten er du temmelig sikkert mye mindre stygg enn du tror (seriøst).
womenwomen Skrevet 14. september 2010 #19 Skrevet 14. september 2010 Jeg er ikke spesielt pen, og jeg føler meg lite verdt. Kan aldri tro at noen skal kunne like meg, det er noe som bare skjer på film, liksom. Men jeg kan ikke la være å tenke på hvordan det hadde vært å bli elsket av noen og å kanskje få et barn. Det jeg tenker mye på er at jeg er stygg, og at barnet mitt da ville blitt like stygt som meg. Er det egoistisk for stygge personer å få barn? Burde sånne som meg bare leve alene? Om jeg var i din situasjon - ville jeg sørget for at i hvertfall faren til barnet var noenlunde kjekk , bra og sunn & frisk ... Svært sansynlig vil barnet da arve mye fra faren . Dermed er ditt eget utseende ikke så betydningsfult . Barnet ditt kan bli veldig flott likevell ...Mange mindre pene damer har fine unger likevell . Men kunn om du velger en som ikke har dine EGNE skjnnhetsfeil ....og komplimenterer dine mangler bra .Da har du muligheten å få fine barn ! Men velg IKKE en mann som ligner deg selv da ....Dersom du er så misfornøyd med eget utseendet . Vil en mann knulle deg frivillig uten betalt - er du sikkert bra nok som avlshoppe også ...Ganske logisk . Hilsen WW Vell - du kan jo skjenke han litt full først ....he he - om du ser riktig ille ut ....
Gjest oslomann Skrevet 14. september 2010 #20 Skrevet 14. september 2010 Er ikke det å få barn litt egoistisk uansett utseende? Jo. Det har jeg faktisk lenge ment, og sagt. Det er rent egoistisk. Barn spør ikke om å bli skapt. Likevel tillater mange foreldre seg å behandle dem dårlig, være voldelige, negative, kritiske, alt for strenge osv... Det er nesten til å gråte av! Men jeg er mann, så d gjør/kan jeg ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå