Gå til innhold

treningsråd for strammere lår og rumpe???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå trapper, trappemaskin, øvelser/apparater hvor du presser/løfter beinet bakover/oppover. Benpress, knebøy, jogging, sykling, trening på step.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk aktivitet er jo nøkkelen bak strammere kropp!

Jeg begynte på spinning for ca. 1 mnd siden og ser allerede synlig resultat icon_biggrin.gif

Strammere rumpe og lår! icon_biggrin.gificon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogg, kjære deg... Løping er utrolig bra trening! Eller så kan du gå fort... Funker nesten bedre. Dette er også helt gratis, du får i deg frisk luft, og sjansen til å være sosial hvis du får med deg noen på dette et par kvelder i uken icon_smile.gif Pass på å ha gode sko, da kan du holde tempoet oppe uten å belaste bena så mye.... Rulleskøyter i oppoverbakke gjorde mirakler for min rompe... Så er det utrolig GØY!!!!

icon_biggrin.gif

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulleskøyter hjalp meg også med det problemet!! Opp tunge bakker. Må slite litt da icon_biggrin.gif

Men også når du spiser frokost, kjører bil, er på møter, skolen ect. da hjelper det litt å sitte å stramme rumpa litt...

Gjør du det til en vane. Kan du se forskjell etter en stund.

Ellers er jo trapper ganske bra!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

SITTENDE BENPRESS!

og sett bena høyt oppe på den "platen" man pusher bena på! jo høyere, jo finere rompe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Markløft, som de har på sats styrketimer gjør meg i hvert fall utrolig støl på baksiden av lårene. Deilig.

Du trenger en vektstang med fx. 10 kg på som løftes opp fra gulvet med bare en bitteliten knekk i knærne. Vanlige serier på 3x12 el.l. Pass på ryggen (stangen trenger ikke gå helt i gulvet hver gang, men så langt ned at det strekker på baksiden av lårene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...