Maneo Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Lurer bare på om jeg kan bruke den samme børsten som jeg bruker til foundationen til dette, eller om den må ha sin egen børste?
Ella_Grey Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Du kan fint bruke samme børste, så lenge det ikke sitter mye foundationrester i den, jeg gjør dette når jeg ikke gidder å ta en ny børste, og det funker helt greit. Men det optimale er nok å ha en egen, litt mykere børste til veilet.
Maneo Skrevet 15. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2010 Takk! Føler ofte at ID foundationen ikke holder så lenge, så håper dette hjelper.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 (endret) Feil tråd... Endret 15. september 2010 av brutal_mann
MellonCollie Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Kupper tråden litt, jeg. Hva er det egentlig Mineral Veil skal brukes til? Er det til å bruke til sist, etter å ha tatt på foundation og evt solpudder? Og hvilken effekt skal det ha? Jeg er grønn på dette
Ella_Grey Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Den brukes over foundation. Men under solpudder, rouge etc. Den gjør at foundationen sitter lengre, spesielt hvis man har litt fet hud. Blir som å bruke vanlig pudder over en flytende foundation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå