AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Hei Hvordan går man frem for å få tilbake depositum på leilighet??? Må utleier og jeg i banken? (Har problemer nok med å eventulet rekke banken alene på grunn av jobb)...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Kommer an på hvilken ordning dere har på depositumet. Er det satt inn på depositumkonto må både du og utleier møte i banken og undertegne på at pengene skal utbetales til deg.
UllaG Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Hos oss holdt det at utleier gikk i banken alene og avsluttet kontoen og overførte pengene tilbake til meg, fordi alle pengene skulle i retur. Hun i banken sa jeg kunne hadde måtte være med dersom ikke hele summen skulle til meg.
liv Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Depositumskontoen står jo allerede i ditt navn så det holder at utleier går i banken og hever sin del av avtalen, depositumskontoen blir da en sparekonto du har tilgang på.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 så fint, håper bare da at de er greie og ikke slår seg vrange på heve depositumet (har pengene i DNB, egene kontoer er hos nordea), slik at jeg får pengene raskt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå