Noranora Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 (endret) Hei Lurer på om det er noen som har noen sminkeprofukter som de vil anbefale til meg og i tillegg hva dere pleier å bruke av sminke til daglig. Lurer også på om dere har noen andre make-up tips? :D Takk for svar! oops, har hvis skrevet tios istedet for tips på overskriften Endret 14. september 2010 av Noranora
Gjest ThatWoodcut Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Hei Lurer på om det er noen som har noen sminkeprofukter som de vil anbefale til meg og i tillegg hva dere pleier å bruke av sminke til daglig. Lurer også på om dere har noen andre make-up tips? :D Takk for svar! I.D bare minerals er en fin foundation. Bruk de kostene du får kjøpt på body shop, ikke de som er laget for mineralsminke. Jeg synes i hvert fall ikke de er så bra. http://www.thebodyshop.com/images/product/medium/10607m_m.jpg Ellers bruker jeg max factor øyeskygge, jeg husker ikke hva den heter. Den har to farger, jeg har den i grønn, med en mørk og en lys med litt skimmer i seg. Jeg synes den er veldig fin til hverdags og fest=) Tips: Less is more.
Noranora Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 Takk for tips ThatWoodcut! Skal vurdere den foundationen
Jade Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 (endret) Den foundationen koster over 400,- i norske parfymerier. Så vær bombesikker på at du liker den og at du har funnet riktig farge før du kjøper den (kan forøvrig kjøpes billigere på nett). Det finnes mange lignende foundationer som er billigere, og som tilbyr billige vareprøver slik at du i ro og mak i ditt eget hjem kan se om du liker de. Du kan kjøpe ID-trials her: http://www.prettyskin4less.com/p-997-bare-escentuals-foundation-trials.aspx men der er ikke så mange farger å velge mellom. Lurer på om det ikke finnes noen trial-kits du kan kjøpe i norge (ikke starter-kitet som koster 995,-) Mine favoritter: Foundation: Everyday Minerals (lignende ID, men færre ingredienser og mye billigere) Transparent pudder over: Bytter på Everyday Minerals sin "Finishing dust" og ID sin "Veil". Merker ikke noe forskjell. Everyday Minerals sin er billigere, så jeg kjøper ny derfra når de går ut på dato Blush: Warmth fra ID (kjempefin og naturlig farge som jeg liker kjempegodt) Mascara: Clinique High Impact Curling Mascara (gir flott volum, lengde og krøll! Er uten parabener, og fjernes med varmt vann. Noen som ikke liker det, men jeg synes det er fint å slippe å få sminkefjerner i øynene) Øyenskygger: Litt forskjellig. Kjøper som regel billige samples fra Everyday Minerals, Coastal Scents osv. Med øyenskyggeprimer holder de fleste skyggene seg bra. Øyenskyggeprimer: Too Faced Shadow Insurance og Urban Decay Primer Potion. Jeg liker best Too Faced Shadow Insurance siden den er litt bedre mot tørr hud, har greiere ingredienser, og kommer i tube. Urban Decay Primer Potion sin kommer i en upraktisk krukke som er vanskelig å få ut alt av. Men hvis du greier å bruke opp en salongstørrelse, så har de nå fått tube i den størrelsen. Endret 15. september 2010 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå