AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 hei alle sammen :D håper det er noen her som kan svare meg.. jeg har lest mange steder at man kun skal rense huden 2 ganger om dagen, morgen og kveld. jeg pleier å rense min 3 ganger om dagen.. blir det helt feil?? har hatt denne rutinen i mange år nå. renser først om morgenen, og så når jeg kommer hjem fra jobb fordi jeg orker ikke å gå med sminke resten av dagen, og så til kvelden igjen. er dette skikkelig fy-fy?? jeg bruker hudpleieserien til clinique, og huden min er egentlig grei nok bortsett fra noen smånupper her og der som jeg ikke blir kvitt ( i kinnene + på leppekanten ) så, er det noen her med litt peiling som kan fortelle meg om jeg kan fortsette som jeg har gjort i en del år nå, eller om jeg bør forandre på rutinene mine? på forhånd takk, og en fin dag til dere alle!!
Frua Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Hvis jeg renser huden etter jobb så renser jeg ikke til kvelden om jeg ikke har sminket meg igjen. Hvis huden din tåler 3 ganger om dagen så er det sikkert helt greit
Djungelvrål Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Renser bare på kvelden jeg. Hva er vitsen med å rense på morgenen? Vasker meg bare med en klut i ansiktet om morgenen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå