up! Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Trekker de? Altså, blåser det gjennom dem, sånn som det gjør med en ullgenser? Blir de fortere våte enn vanlig uggs? Funker det med impregnering?
Violet Hill Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg har, og synes ikke at de trekker. Men jeg kjøpte de for et år siden og bodde på den tiden litt lenger sør, så jeg er litt spent på hvordan de vil tåle norsk høst og vinter. Nå er det lenge siden jeg har hatt vanlige uggs, men jeg tror nok at blir fortere våte i forhold til vanlige uggs som blir impregnert jevnlig... men fine er de
up! Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 Enig, jeg synes det er kjempefine Hvilken farge har du? Jeg har litt lyst på en av sesongfargene, mange fine farger i år Bruker du de brettet opp eller ned, eller begge deler? Ok, så da er vi spente på hvordan de tåler høst og vinter begge to Noen?
Violet Hill Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg har mørk brune, og jeg bruker de vel egentlig kun brettet opp. Er ikke så sprelsk av meg Hva er sesongfargene? Sjekket litt på nettet, men fant bare de vanlige fargene. Hmm... lurer på om det kanskje er på tide å finne de frem snart?
up! Skrevet 14. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2010 Jeg synes brettet opp er finest selv jeg Sesongfargene er vel rosa, blå og burgunderrød, og så har de gull i de mørkebrune og sølv i de svarte. De jeg har sett foreløpig i allefall Alle er fine Synes absolutt det er på tide å finne de frem ja!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Hvor får man kjøpt de? Og hvordan ser de ut? Noen som har en link? Mange spørsmål her, hehe
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Og i hvilke butikker i oslo selger de dem?
up! Skrevet 14. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2010 Hvis du søker på cardy uggs får du de opp Er ikke helt sikker på hvilke butikker i Oslo som selger dem, trenger egentlig å vite det jeg også. Har bare sett dem på andre, og på nettet og synes de er fine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå