Gjest care Skrevet 5. oktober 2003 #1 Skrevet 5. oktober 2003 Menn skal absolutt stoppe kvinnens utvikling og fremgang i samfunnet. Føler menn seg truet eller er dette fakta fan Jeg blir altså litt/ noe provosert
Achmed Skrevet 5. oktober 2003 #2 Skrevet 5. oktober 2003 Care, jeg tror han uttaler seg som en professor, ikke som en mann. Det kunne like gjerne vært en kvinnelig professor... Forøvrig er det jo en fordel med at folk venter. Som det står i artikkelen, blir det vanskeligere å få barn jo lenger man venter. Slik som verden er i dag, er det en fordel om litt færre hadde fått barn, eller om de hadde fått færre barn.
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 Menn skal absolutt stoppe kvinnens utvikling og fremgang i samfunnet. Føler menn seg truet eller er dette fakta fan Jeg blir altså litt/ noe provosert Jeg tok opp d der i generell debatt '
Gjest care Skrevet 5. oktober 2003 #5 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg tok opp d der i generell debatt ' Aha, det så jeg ikke.... :oops: *da trasker care inn til saxysady*
Gjest care Skrevet 5. oktober 2003 #7 Skrevet 5. oktober 2003 Trask inn til saxosado du! ' Nei til saxysado ja ja, samme fan, sexy er du vist uansett
manji Skrevet 5. oktober 2003 #8 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg ser ikke helt sammenhengen mellom denne artikkelen og mannfolks tappre kamp i å ødelegge for kvinner. (hvis det finnes en slik kamp) Men det kan kanskje være for at jeg er mann selv (?)
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #9 Skrevet 5. oktober 2003 Han mente at 22 er den idielle alderen for å få barn. Ja de er vel da kvinner er på topp, men samfunnet er ikke slik at alle kan få barn da de er 22. Mødrene blir eldre og eldre. De venter så lenge at de får problemer med å bli gravide. Man tror ofte at barn kommer bare man peiser på, men slik er det ikke. Da vi er 12 er eggstokkene ferdig utviklet og når vi er 25 begynner det å gå andre veien. Mange venter til de er i 30 årsalder, men det viser seg at mange har store problemer med å bli gravide. Prøver og prøver. Og når du er 40 som mange er i dag når de får barn, så er de sjelden blitt gravide uten noen form for "hjelp".(tenker da ikke på maannen :blunke: ) Vil ikke kalle mannen for en tosk som en skriver pga.hans utsagn, Det er realiteten jenter. Det var vel det idielle han nevnte da... Kansje en grunn til vi ser godt voksne menn med stadig yngre partnere i produktiv alder? Det er da ikke det at det er kvinnens feil, men det er nå engang slik at det er kvinner som føder barn da.
Crazee Skrevet 5. oktober 2003 #10 Skrevet 5. oktober 2003 Såg eit program på TV for ikkje så lenge sidan om nett det same, om kvinner som ville venta med å få barn for å prioritere karrieren. (60 minutes - dette var i USA.) Problemet dei fokuserte på var at kvinnene ikkje var klar over den biologiske klokka - mange syntest dei greitt kunne venta til dei var 45-50 før dei ville bli gravide, fordi då ville det passa for dei... I det lyset synest eg slett ikkje det er dumt å informere om i kva alder ei kvinne er mest fruktbar - så får heller debatten om menn til å ta seg like mykje av barnet takast òg.
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #11 Skrevet 5. oktober 2003 Kansje en grunn til vi ser godt voksne menn med stadig yngre partnere i produktiv alder? stadig yngre partnere??? Enkelte menn har visst større problemer i moden alder enn barnløshet ja.......
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #13 Skrevet 5. oktober 2003 Såvidt jeg vet har kvinner også tok du til deg den der; Manji???
manji Skrevet 5. oktober 2003 #14 Skrevet 5. oktober 2003 Næh.... 8) 22 år, da fungerer alt som det skal, vettu
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #15 Skrevet 5. oktober 2003 Næh.... 8) 22 år, da fungerer alt som det skal, vettu Ja, jeg vet.....
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #16 Skrevet 6. oktober 2003 ja det finne en mellomting man trenger ike å få barn når man er 22 men man bør jo ike vente til man er 40 heller da
Gjest mysan - ikke pålogget Skrevet 6. oktober 2003 #17 Skrevet 6. oktober 2003 Dette er jo fakta da, og ikke er det nytt heller. Dette har de visst om i årevis. Er ikke no å bli sinna for det vel - det er naturen, ikke sant, og ikke noe menn har funnet på. Vi har en biologisk klokke når det gjelder fertilitet, hvilket menn ikke har. Jo eldre vi er, dess ferre friske egg har vi igjen til å produsere barn med. Vår fysiske styrke er vel også på topp tidlig i tjueårene, og alt daler etter fylte tjuefem, enten du liker det eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå