AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg kommer til et hotell i en forholdsvis stor by ganske seint en dag. Jeg kommer nok til å være sulten etter en lang kjøretur og ha mest lyst til å være på rommet. Jeg kommer også til å være sulten, men hotellet har ingen restaurant eller room service. Hva hadde dere gjort da? Bestilt å fått levert mat på hotellet?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg har et par ganger vært i en lignende situasjon og den ene gangen visste jeg at det var en McDonalds rett rundt hjørnet så jeg sjekket inn, satte fra meg bagasjen og gikk på McDonalds og fikk meg en burger. Den andre gangen bestilte jeg mat til hotellet.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Hvordan gjorde du det rent praktisk når du bestilte til hotellet? Hentet maten i resepsjonen?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Dette har jeg gjort flere ganger, pleier å ordne seg. Det fins stort sett en Domino's Pizza i de fleste europeiske storbyer, de leverer ganske sent. Er bare å si fra til resepsjonen og oppgi navn/romnr så henter du maten i resepsjonen. Eller du kan sende en mail til hotellet før du reiser og spør om det fins noe som er åpent i nærheten.
MissStiles Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 De fleste hoteller har en avtale med en take-away restaurant for levering av mat til gjester. Vet om flere hoteller i Norge som har avtale med Peppes eller Dolly.
oven Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Jeg arbeider ved hotell, og det kommer an på servicen til den som leverer f.eks. pizzaen hva som praktiseres. Som regel kommer de i resepsjonen og spør hvor de kan finne f.eks. rom "500" mens noen bare leverer det i resepsjonen og sier hvilket rom som skal ha det. Så sjekk først med take-away sjappene i nærheten av det hotellet du skal bo på , så ordner nok dette seg
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Takk for svar Da skal jeg høre med hotellet om de har avtale med noen Og hvis jeg ikke har lyst på noe de har avtale med, så får jeg finne noe annet å bestille, mat blir det lell
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå