Gå til innhold

Jeg har domene, mangler portfolio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var litt usikker på om jeg skulle legge dette emne her eller under "Data", men jeg prøver her.

Jeg har skaffet meg domene (one.com), jeg har prøvd å lage meg hjemmeside/portfolie gjennom drupal og wordpress, men det er denne html-programmeringen jeg ikke får helt til for å få den portfolioen jeg ønsker meg. Det er blant annet vanskelig å legge til gallerier.

Jeg har også vært innom wix.com, og liker veldig godt siden jeg har laget der, men problemet er bare at jeg må betale så mye i måneden for å få fjernet reklame på siden. Denne reklamen er ikke det som plager meg mest. Men jeg ønsker at når noen går inn på www.mittdomene.com, så skal ikke adressen i adressefeltet endres til www.wix.com/mittnavn. Og for å få gjort noe med dette må jeg betale 80 kroner i måneden, og det blir ganske mye i året med tanke på at jeg må betale 40 kroner i måneden for domenet mitt også.

Jeg har hatt portfolio hos foto.no, men jeg ønsker å lage en portfolio som er litt mer unik.

Er det noen som vet hvor jeg kan lage portfolio gratis, eller eventuelt for en liten engangssum. Og hvor jeg får domenenavnet mitt som det er oppe i adressefeltet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...