Frua Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg begynner: Everyday sin mineralfondation. Too faced solpudder med sjokolade Gode gamle NARS orgasm Eyeliner 24/7 Urban decay i fargen bourbon som er en brunnyanse Lipliner i fargen Dervish fra MAC Nymphette lipglass fra MAC Negler OPI Royal Rajah Ruby som er en dyprød typisk høstfarge for meg Kort fortalt helt enkel varm/gylden sminke for meg idag. Glemte clinique masckara Endret 14. september 2010 av Frua
sophiaM Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 GLO Minerals pudderfoundation Ferksenfarget blusher fra Clinique Mascara fra Maybelline Highlighter, bruker ved øynene (egentlig concealer) Fra Loreal Leppestift fra YSL (blekrosa, nudelips aktig farge)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Grønn primer fra Bodyography Concealer fra Coastal Scents Everyday minerals fundation Øyenskygger fra Too Faced Eyeliner fra Gosh Mascara YSL Solpudder og highlight fra Too Faced Blush fra Lancome Lipgloss fra NYX (Yikes, det var mer enn jeg trodde. Tenkte at "jeg har jo bare såvidt sminka med i dag" når jeg gikk inn på tråden. )
gladidag Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 gmmm...mye produkter her. jeg har primer fra Clarins bittelitt pudder fra MaxFactor Mascara og lipgloss fra Clinique Bronzer fra Guerlain og det er det eg stort set bruker...foundation og øyeskygge iblant.
Miss Desiree Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Concealer fra glominerals Mineralpudder fra i.d Lyserosa rouge fra Revlon Clinique high impact mascara Ysl rouge volupte nude beige
¤S¤ Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Everyday Minerals foundation En eller annen blush fra Stila, den som er i Chocolate paletten Too Faced shadow insurance MAC Naked Lunch Estee Lauder lash primer Clinique high impact curling mascara ID øyebrynsfarge
RedFox81 Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Smash primer EM base EM pudder Warm bronzer fra Elf Urban decay øyeprimer øyeskyggene mac all that glitters og smh (Stars Makeup Haven) shameless L'oreal Voluminous Mascara ingen eyeliner idag, og bare lipsyl på leppene.
DesertRose Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 (endret) Ingenting idag....Utenom litt maskara...(glemte det) Endret 16. september 2010 av DesertRose
Gjest Katee Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Masterpiece mascara fra Maxfactor Seashell blush fra MUP Studio Fix pudder fra MAC Øyeskyggebase fra MAC Old Gold øyeskygge fra MUP Hvit eyeliner fra Pierre Robert Primer fra MAC Concealer fra Clinique Litt mer sminka enn vanlig
Gjest Awsome Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Har ikkje brukt sminke på 2-3 mnd. Mascaraen min "døde" og eg har ikkje brydd meg med å kjøpe ny. Pleide bare å bruke mascara og litt øyenskygge til vanlig.
babord Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Concealer fra La Prairie Mineralfoundation fra Lily Lolo Solpudder fra IsaDora Max Factor Mascara Hverdagsuniformen
Wonders Skrevet 15. september 2010 #13 Skrevet 15. september 2010 Concealer fra Clinique under øynene, veldig lett med fondation fra Clinique, litt øyenskygge fra Clinique med en sandfarge. Smal sort strek på øyelokket nede ved vippene fra H&M, mascara fra Clinique, rouge fra Clinique og litt farge på leppene fra Clinique.
Annie19 Skrevet 15. september 2010 #14 Skrevet 15. september 2010 Glo minerals under eye-concealer Mac studio finish concealer på raude områder Mac studio fix foundation Mac paint pot på augelokket Lys augeskugge frå Mac opp til augebrynet Mac fluidline-eyeliner frå øvre vippekant Blush frå Mac Augebrynsblyant frå H&M Mascara frå L'Oreal. Tok meg 5 min
Mercury Skrevet 15. september 2010 #15 Skrevet 15. september 2010 Ingenting på meg idag; har hjemme-dag
Maneo Skrevet 15. september 2010 #16 Skrevet 15. september 2010 Har ikke sminka meg enda, men når jeg gjør blir det dette: ID foundation Mascara fra Clinique NARS orgasm blush Lite og naturlig.
BeautyFuzz Skrevet 15. september 2010 #17 Skrevet 15. september 2010 Bruker sjeldent sminke på jobb, får aldri tid.. Men i dag har eg kun brukt concealer (Amazing cosmetics + Glo)
Capricorn Skrevet 15. september 2010 #18 Skrevet 15. september 2010 Bruker dere alt det her om morgenen før dere skal på jobb/skole? Rekker såvidt mascara jeg. Bruker annen sminke kun hvis jeg skal noe spesiellt.
Annie19 Skrevet 15. september 2010 #19 Skrevet 15. september 2010 Bruker dere alt det her om morgenen før dere skal på jobb/skole? Rekker såvidt mascara jeg. Bruker annen sminke kun hvis jeg skal noe spesiellt. Kan berre svare for meg sjølv, men ja, eg gjer det. Virkar kanskje som mange produkt, men eg har likevel ein naturleg look. Har heller ingen problem med å få tid til 5-15 minutt med sminkelegging.
Vera Vinge Skrevet 15. september 2010 #20 Skrevet 15. september 2010 (endret) Ganske standard hverdagsssminke. Mineralfoundation, litt concealer, beige øyenskygge med skimmer, maskara, øyenbrynsgelé og rosa lipgloss. Det tar meg vel fem minutter om morgenen. Men varierer ofte med annen farge på øyenskyggen, hvis jeg bruker øyenskygge den dagen, og jeg varierer mellom å bruke lipgloss og leppestift, evt. begge i kombinasjon, samt fargene på disse. Bruker noen ganger rouge, men bruker ikke det fast til vanlig. Jeg er ikke veldig opptatt av sminke, syns jeg, men jeg liker samtidig å sminke meg litt hver dag. Kan godt gå på butikken, på trening eller på tur uten sminke, men sminker meg alltid når jeg skal på jobb eller treffe venner. Endret 15. september 2010 av Vera Vinge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå