Gå til innhold

Personlig trener?

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Trener veldig hardt selv. Men når jeg har vært sikker på at jeg absolutt ikke klare flere reps, gjør jeg det allikevel hvis noen peser meg i nakken. Jeg og min mann trener sammen og det har samme effekt. Vi pusher hverandre til å yte maks hele tiden.

Det er en grunn til at kroppsbyggere ofte har en med seg når de trener, selv om de i utgangspunktet trener beinhardt alene.

Men dette er sikkert for spesielt interesserte. Å trene hardt for noen er ikke det samme som å trene hardt for andre... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle svar.

Jeg tror jeg skal undersøke litt på forskjellige steder.

Det som er problemet mitt er at jeg har veldig ensidig trening.. Jeg kan ikke jogge mye pga medfødte kneskader, men jeg sykler veldig mye. Og trener styrke - diverse mage og ryggøvelser.

Jeg vil liksom ha noen som lærer meg alt på den riktige måten og som motiverer og får meg til å yte mest mulig ved hver treningsøkt. For jeg vet jo ikke engang om jeg yter nok når jeg trener alene, selv om jeg føler det selv er det ikke sikkert det er riktig.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget meget meeeeget få jenter/damer tar i det de klarer når de trener alene.... :wink: Må adrenalin til da.. og det vet mange ikke hva er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Vel, jeg fikk ingenting igjen for mine timer med PT -

det jeg delvis kan gå med på, er at vedkommende kan hjelpe til med å klare "jukse-reps"; dvs de aller, aller siste rep'sa som du egentlig ikke klarer; å hjelpe til med siste rest.

Dette får du, samme hvor hardt du tar deg ut, ikke til selv.

Men, dette kan også en venn hjelpe til med, noe som er uhorvelig mye billigere enn en betalt trener. ;)

Igjen;

dette er ment som innspill i vurderingen på om PT er nødvendig/ikke.

Jeg mener fortsatt at du må se an personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, dette kan også en venn hjelpe til med, noe som er uhorvelig mye billigere enn en betalt trener. :wink:

Jeg mener fortsatt at du må se an personen.

Da får jeg vel finne meg en sporty venn da som kan stå og presse meg lenger og lenger! Så kan jeg se an den vennen! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Da får jeg vel finne meg en sporty venn da som kan stå og presse meg lenger og lenger! Så kan jeg se an den vennen! :wink:

Lillian

Mente ikke at du skulle se an vennen, da - men deg selv. ;)

Men ja, hvis du har en sporty venn som også har greie på trening - så ville jeg absolutt vurdert å "bruke" ham fremfor å betale i dyre dommer for en proff trener.

Prøv deg frem og se hva som fungerer best for deg - det er jo også godt mulig at du trives bedre med å bruke Personlig Trener enn det jeg gjør (jeg er litt sær, liker å svette & slite & "holde på å dø" mest mulig alene :briller: ).

Tror du kan få en time gratis på de fleste sentre, for å prøve det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente ikke at du skulle se an vennen, da - men deg selv. ;)

Men ja, hvis du har en sporty venn som også har greie på trening - så ville jeg absolutt vurdert å "bruke" ham fremfor å betale i dyre dommer for en proff trener.

:ler: Da får jeg se an meg selv da! *studere* :ler:

Jeg liker ikke å bruke venner, jeg - liker forsåvidt ikke å bruke noen mennesker :wink:

Lillian *i det barnslige hjørnet i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...