nynne Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Noen som bruker sminke fra alimapure.com? vil gjerne høre deres erfaringer, om foundation, bronzer, blush, øyesminke, leveringstid....
Honesty Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg har foundation derfra, og liker den veldig godt. Den har god dekkevne, ingen skimmer, men hvis jeg bruker veldig lite og jobber den godt inn i huden, smelter den og gir et kremete, naturlig resultat på min tørre hud. Det var også ganske lett å finne riktig farge, og du kan få hjelp via e-mail til dette. Jeg har riktignok kjøpt en blanding av to farger. Leveringstiden er som normalt for USA, vil jeg si.
LukaFrost Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Jeg har noen øyeskygger derfra. Helt ok de.
mari4ever Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Noen som bruker sminke fra alimapure.com? vil gjerne høre deres erfaringer, om foundation, bronzer, blush, øyesminke, leveringstid.... Er godt fornøyd med foundation og Mimosa bronzeren:) Bronzeren er helt matt og heter mimosa, gir en naturlig og fin glød til hele ansiktet. må snart bestille fullsize:) Er også veldig bra til å fremheve kinnben med
nynne Skrevet 15. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2010 Godt å høre! Den bronzeren.. er ikke det egentlig en blush da? Fant en brozer som heter Maracaibo jeg tenkte å teste. Denne er lys og matt. Ofte synes jeg bronzere blir for mørke for meg, og ofte altfor glitrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå