Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Jeg og min kjære skal forlove oss i løpet av mai og kommer til å gifte oss en gang neste år. Begge har lyst til å være på Losby Gods. Noen som har erfaringer derfra? Priser Service ol
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 lokaler Les denne: Hvordan er losby gods --------- Brudesuiter i skedsmo/lillestrøm området?? http://www.losbygods.no/ Lokaler i Oslo1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-05-03 21:45 ]
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #3 Skrevet 3. mai 2002 Anbefaler deg å ringe dit og ikke sende mail. Vi sendte forespørsel om bryllup på mail, men fikk aldri svar. Vi har informert dem om dette i ettertid, de skulle ordne rutinene sine. Men for sikkerhets skyld. Men det er nyyydelig der, drømmested for bryllupsfering! Bryllupssuiten er også flott, og dere får mye godt til frokost... Sjekk sidene deres http://www.losbygods.no/ -M-
Ayla Skrevet 3. mai 2002 #4 Skrevet 3. mai 2002 Anbefaler deg først av alt å finne en dato dere kunne tenke dere og deretter ringe å høre om det er ledig. Jeg ringte nemlig dit og hørte om brudesuiten 31.mai til neste år og det var allerede opptatt... Det er et veldig populært sted 12
Rose Skrevet 3. mai 2002 #5 Skrevet 3. mai 2002 Jeg har jobbet med de angående arrangement på jobben. De er rimelig profesjonelle og serviceminded, stedet er kjempeflott og prisene VELDIG stive : )
Ma. Skrevet 3. mai 2002 #6 Skrevet 3. mai 2002 Jeg jobber der, så derfor er jeg vel veldig partisk.... Allikevel; flottere sted skal du leite lenge etter. Du kan skreddersy opplegget med selskapsansvarlig, her er det meste mulig. Dette koster flesk......men har man penger til det, hadde jeg ikke vært i tvil! Du bør, som andre har nevnt, være tidlig ute, det er utrolig populært setd å feire ulike begivenheter. Du kan ringe dit og sjekke opp, eller bare ta en svipptur innom. Jeg ville allikevel anbefalt å ringe selskapsansvarlig og avtale en omvisning/ samtale for å høre litt vedr. priser etc.Lykke til!!!!! _________________ Maria 1212[ Dette Innlegg er endret av: Maria den 2002-05-03 16:32 ]
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #7 Skrevet 6. mai 2002 Tusen takk for svarene! Har titta på hjemmesidene og ja...det er dyrt...men så utrolig fint! Får se hva vi ender opp med. Skal nok oppom en tur å snakke med dem. Uansett: Siden vi ikke helt har bestemt dato, høres det nesten lurt ut å høre når det er ledig og sette dato etter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå