Gå til innhold

Like barn leker best...eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sitter her og føler meg som prinsessen på erten..men det er ingen god følelse.

Det er to i livet mitt. Den ene bor langt vekk - i utlandet, den andre i naboblokka.

Jeg er glad i begge to - han som bor i utlandet har jeg hatt et avstandsforhold med i 9 mnd. Naboen i 2 uker.

Og på fredag fortalte jeg det til begge to- at jeg slites mellom begge, og at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal stå på.

Med han som bor i utlandet har det vært mye frustrasjon og savn. Men vi er nok mer like, og jeg er veldig tiltrukket av hele hans vesen.

Naboen er en jeg har kikket på i alle år, men vi har aldri hatt kontakt...før nå. Og det har gått fort - vi har hengt sammen nesten hver dag i 2 uker nå..og det føles fint. Jeg er nok forelska i han..også.

Problemet med naboen er at vi har så forskjellige liv..han driver med musikk og er i et miljø jeg kjenner svært lite til. Det skremmer meg litt - ulikhetene. Jeg ser liksom ikke helt for meg at vi skal finne en retning å gå sammen. Samtidig har vi det veldig fint og har mange fine samtaler.

Kan man få noe fint og fruktbart ut av to så forskjellige personer - sammen? Er det noen med erfaring..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Kan man få noe fint og fruktbart ut av to så forskjellige personer - sammen? Er det noen med erfaring..?

Hva mener du med det siste der?

Generelt sett: "Like barn leker best" og "motsetninger tiltrekkes hverandre". Det er det som er så fint med ordtak - det finnes et for enhver anledning :wink:

Spør du om vi tror du kan bli lykkelig med han i naboblokka som er så forskjellig fra deg? Betyr det at hvis du tror du blir lykkelig med ham, så veldger du ham og dumper han du er lik, men som bor i utlandet?

Er det han i naboblokka du egentlig er forelsket i nå?

Og han i utlandet: Har han tenkt å bli boende i utlandet for evig? Har du lyst til å flytte dit han bor? har dere muligheter til å sees med jevne mellomrom? Kjenner du han egentlig, siden dere kun har hatt dette langdistanse forholdet?

(jeg har ingen svar jeg. bare masse spørsmål)!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva mener du med det siste der?

Generelt sett: "Like barn leker best" og "motsetninger tiltrekkes hverandre". Det er det som er så fint med ordtak - det finnes et for enhver anledning

Ja, men hva med disse motsetningene..? Har de noen sjangs.?

Spør du om vi tror du kan bli lykkelig med han i naboblokka som er så forskjellig fra deg? Betyr det at hvis du tror du blir lykkelig med ham, så veldger du ham og dumper han du er lik, men som bor i utlandet?

Noe i den duren, ja..jeg er bare helt rådvill og har aldri vært i liknende situasjon før der jeg føler så sterkt for to stykker..og jeg vil gjerne ta rett valg...hvis jeg får muligheten til å velge, da..

Er det han i naboblokka du egentlig er forelsket i nå?

Ja! ...og han i utlandet...

Og han i utlandet: Har han tenkt å bli boende i utlandet for evig? Har du lyst til å flytte dit han bor? har dere muligheter til å sees med jevne mellomrom? Kjenner du han egentlig, siden dere kun har hatt dette langdistanse forholdet?

Han kan ikke flytte på seg med det første, kanskje aldri...ikke jeg heller..nå. Vi sees med jevne mellomrom, det går kanskje en måned mellom hver gang. Jeg kjenner han ganske bra, vi kommer godt under huden på hverandre for det blir veldig intenst når vi er sammen. Dyrebar tid som må utnyttes...

(jeg har ingen svar jeg. bare masse spørsmål)!

Jeg også :wink:

Levitate me.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oj sann, jeg siterte deg og meg selv...he he..er ikke helt dreven bruker av quote...

Skrevet

Om du kan få noe fruktbart ut av to så forskjellige menn kommer helt an på deg. Er du typen som liker en utfordring, er trygg på deg selv, elsker å bli overrasket, fort går lei, ikke knekkes av en liten fight og liker å pirre nyskjerrigheten din?: da kan musikeren være noe for deg.

Er du derimot som meg, liker å føle tryggheten i at han er akkurat som deg, ikke oppsøker turbulens og spenning i forholdet, vil vite hva du har å rekne med, ikke har behov for å pakke ut et "mysterium", ikke går lei selv om du føler at han er en åpen bok, da kan du ha glede av mannfolket i utlandet.

Men det er jo heller ikke hele problemstillingen. Avstandsforhold er litt av en utfordring, så det kommer vel litt an på fremtidsutsiktene? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...