Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører stadig vekk om utroskap. blandt venner ,venner av min mann. det virker ikke som folk tar forhold seriøst. akkurat som at er så vanlig at det nesten er akseptabelt. Blir så trist. siste nytt er at min svigerfar har vært utro med sin kone lenge... elskerinnen visste at han var gift! ER ikke det det kvalmeste så vet ikke jeg. alle fikk sjokk! ingen hadde trodd noe sånnt om han! blir helt matt. Noen av vennene til min mann er utro hele tiden med kjæresten sin! kjenner jeg blir så sinna. Syns det er ekstremt egoistisk å være utro. mangel på selvkontroll! Man er ikke et godt menneske da.

Så leser jeg her inne på KG om mye utroskap som er ute å går.... åssen skal det gå med med denne verden. Det er lite ekte kjærlighet igjen. måtte bare si det... sånn går veldig inn på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir lite ekte kjærlighet igjen da. Hva har man å gi av seg selv til en som lyver, driter i hva du føler, å som tenker med kjønnsorganet. Alle kan gjøre feil, men når det er så gjennomført som det er noen ganger, så kan de heller være sigle, så da kan de jo gjøre som de vil.

Skrevet

Sier meg helt enig!

Hvor blir det av den ekte kjærligheten hvor man holder rundt hverandre for evig troskap og kan fortelle hverandre at man elsker hverandre uten at det skal være så vanskelig?

Har opplevt utroskap nå for andre forhold og det er utrolig vondt!! Man lever liksom en løgn - ufattelig.

Skrevet

Skjønner jo at du blir desillusjonert av å lese alle utroskapshistoriene her på KG. Men husk også at det er ikke her du får lese alle de glade historiene, om forhold som klarer seg igjennom kriser, om folk som holder sammen hele livet, om folk som elsker hverandre og ønsker å få det til, og om folk som aldri er utro. På dette forumet finner du jo stort sett de historiene der det er vanskeligheter.

De andre historiene finnes, de også :)

Skrevet (endret)

Jeg kjenner mange som ikke er utro. Blant en kameratgjeng på 6 gutter, er jeg temmelig sikker på at ingen utroskap skjer.

Allikevel ser man utroskap i alle samfunnslag.

Jeg leste en gang en skremmende uttalelse. Rikets ledende menn var samlet på Eidsvoll i 1814. Til slutt sverget de : "Enig og tro inntil Dovre faller"

Er dere klar over at Dovre er navnet på Norges mest kjente underbukser?

Endret av I Grosny
Skrevet

Skjønner jo at du blir desillusjonert av å lese alle utroskapshistoriene her på KG. Men husk også at det er ikke her du får lese alle de glade historiene, om forhold som klarer seg igjennom kriser, om folk som holder sammen hele livet, om folk som elsker hverandre og ønsker å få det til, og om folk som aldri er utro. På dette forumet finner du jo stort sett de historiene der det er vanskeligheter.

De andre historiene finnes, de også :)

Godt sagt :)

Skrevet

Jeg har jo fått med meg noen av de her inne som forteller de er utro, og de fleste fremstår ikke som så veldig glupe og reflekterte.

Skrevet

er ikke noe problem og være utro vel??! har en behov som ikke blir opfylt så har en plikt og rett til og fyle dem! det er vel egentli ikke utro skap når partneren burde vite og gjøre di riktige tingene?!?

Skrevet

er ikke noe problem og være utro vel??! har en behov som ikke blir opfylt så har en plikt og rett til og fyle dem! det er vel egentli ikke utro skap når partneren burde vite og gjøre di riktige tingene?!?

??? hvis du ikke syns det er noe problem å være utro må det være noe som skurrer hos deg... har aldri hørt noen med den meningen før...

Skrevet

En har aldri plikt og rett til å hoppe til sengs med noen andre hvis man er i et monogamt forhold. Noe sier meg at jeg er glad jeg ikke kommer til å bli sammen med et damemenneske (hvis jeg kan si det) som deg. Huff for en holdning!

Skrevet

Så hvis vi ser for oss en parallell verden der du hadde kjæreste, så hadde du ikke brydd deg om han var utro?

Skrevet

Så hvis vi ser for oss en parallell verden der du hadde kjæreste, så hadde du ikke brydd deg om han var utro?

menn er enkle og har få behov, ikke vanskli og oppfyle akkurat? med så behov ville det være ondskap og være utro om de var oppfylte. jeg sier jo at utroskap er bare godtatt når behov ikke er oppfylt!

Skrevet

menn er enkle og har få behov, ikke vanskli og oppfyle akkurat? med så behov ville det være ondskap og være utro om de var oppfylte. jeg sier jo at utroskap er bare godtatt når behov ikke er oppfylt!

Du fascinerer meg. Du har en utrolig evne til å lure deg selv. Det er greit at kvinner er utro, men ikke menn, haha!

Skrevet

Du fascinerer meg. Du har en utrolig evne til å lure deg selv. Det er greit at kvinner er utro, men ikke menn, haha!

er vel du som lure deg selv som mener at alt er andre sin feil i stedet for og ta inn øver deg selv hva som faktisk ligger til grunn?!

Skrevet

er vel du som lure deg selv som mener at alt er andre sin feil i stedet for og ta inn øver deg selv hva som faktisk ligger til grunn?!

Så om en kvinne er utro så bør hun innse sitt feilsteg?

Skrevet

Så om en kvinne er utro så bør hun innse sitt feilsteg?

en kvinne kan ikke være utro for en kvinne har egne behov som en har rett til og få opfylt!!1 det er ikke utroskap etter loven når en kvinne ikke får det di trenger hjemme og finner andre for og få det!!

Skrevet

en kvinne kan ikke være utro for en kvinne har egne behov som en har rett til og få opfylt!!1 det er ikke utroskap etter loven når en kvinne ikke får det di trenger hjemme og finner andre for og få det!!

Åja, ja men da skjønner jeg. Jeg er helt enig med deg. Det går ikke an å være utro for kvinner, for har de sex med andre så er det deres rett. Menn er utro om de ligger med en annen, for de er så enkle og alle behovene deres er oppfylt :)

Skrevet

Så det er greit å være utro når man ikke får tilfredstilt sine behov? så hvis du har kjæreste så er det helt greit for deg at h*n pule noen andre? ville du ikke blitt såret da???

Skrevet

Åja, ja men da skjønner jeg. Jeg er helt enig med deg. Det går ikke an å være utro for kvinner, for har de sex med andre så er det deres rett. Menn er utro om de ligger med en annen, for de er så enkle og alle behovene deres er oppfylt :)

Jeg tolket utsagnet omvendt. Kvinner har ikke behov så de kan ikke være utro. Menn har behov og har rett til å være utro. Det var sånn jeg tolket utsagnet hennes.

Jeg mener utroskap er galt og viser liten respekt for forholdet, samtidig kan jeg se situasjoner hvor jeg kan forstå at det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...