Gjest Lykkeliky Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 (endret) Planlegger en koselig førjulstur for min kjære og meg selv. Skal ha min. to netter på hotell. Hvor er det finest og best juleshopping? København eller Stockholm? Takk! Endret 14. september 2010 av Lykkeliky
Gjest navnelapp Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Viss du vil gjere gode kjøp så er nok Stockholm billigare enn København. Eg har alltid hatt hjertet mitt i København, men eg var fem dagar i Stockholm i sommar, og det er ein veldig fin by, den og.
minipia Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 København! Julepyntet Tivoli og flotte juleutstillinger i de store varehusene!
Mischa Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Stockholm var koselig, men husker best hvor fryktelig kaldt det var! Så jeg ville testet Køben
Gjest navnelapp Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Det bles i København, ta med godt med klede uansett! Comfort over style!
Wonders Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Køben, alt på ett sted, og ikke glem sidegatene, Fisketorget om du vil litt utenfor osv... Er det bare meg eller er Stoc. delt opp i alle tusen biter? Må ha transport i alle retninger. Shoppingbagger og køer...hmmm helst ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå