Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #1 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg er slank, og trener 2-3 ganger i uken for å holde meg i form. Jeg trener også vekter, og tar mange mageøvelser. Jeg er slank ellers, men, men magen min henger :oops: over buksekanten! Uansett hvor mye jeg trener og lite jeg spiser så forsvinner den ikke...! Hvordan skal jeg bli kvitt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Mange sier her inne at sit ups ikke hjelper, men merker at hvis jeg tar sit ups hver dag i minimum 14 dager så hjelper det på. Men har jeg heller ikke født barn, så kanskje det spiller inn. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du trenger rett og slett å trene kondisjonstrening! Jogging, spinning, step, aerobic osv. er fin trening for å forbrenne fett. Men husk at kvinner skal være litt rundere i formene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har du fått barn? mIn mage økte med 10 cm etter fødselen og det har aldri gått ned igjen. Jeg kan nok glemme den figuren jeg hadde før, selv om vekten er nesten den samme nå som før gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Surr plastfolie rundt midjen, ta på deg joggeskoene og ut og løp. Virker garantert på magen. Leste tips her inne om det, og jeg har gått ned 25 cm på 4 mnd. Men da sykler jeg 1-2 ganger i uken Høres merkelig ut, men det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Plastfolie ja - det minner meg om ham i Blanke messingen som satt i vedskjulet, inntullet i folie, mens han trøstespiste sjokolade! Men de har nok rett - forbrenn fettet - jeg har tatt millioner situps, men magen henger som en tom sekk - tror det uansett kan være vanskelig etter å ha født et par barn (sier hun til seg selv trøstende idet hun krafser etter sjokoladen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasse Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Deter naturlig at magen henger litt over buksen da! Vil du ikek det, så får du deffe bort alt underhudsfett.... (Versegod å bli syk liksom...) Med å trene magen mer, vil du beholde deg som skal være over der, naturlig er det! men stramme det under!.... Tren magen litt hver dag og det vil hjelpe. Folie? ja lenge leve latskapen!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. oktober 2003 #8 Del Skrevet 7. oktober 2003 Må bare skyte inn at å deffe er ikke å være sjuk, men for å få ned fettprosenten, eller underhudsfettet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Å deffe fører ofte til at man blir syk dersom man ikke gjør det i/pga idrett. eller man gjør det fordi man er syk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 :Men de har nok rett - forbrenn fettet - jeg har tatt millioner situps' date=' [/quote'] Man må også ta dem riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg gjør det. Helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Presser magemusklene "innover" også?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jepp. Den henger kanskje ikke så mye over som jeg først påsto - men tror nok det er fettet og ikke musklene som plager meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. oktober 2003 #14 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sånne skanetix-baller (tror jeg det heter - sånne som ser ut som hoppeballer uten håndtak) er helt SUVERENE til mageøvelser. Du får kjempegod effekt, fordi du klarer å isolere muskelgruppen mye bedre. Har aldri vært så støl i magen som etter en time med sånn ball. Forøvrig; du trenger en kombinasjon av kondisjonstrening (for å forbrenne fett) og styrkeøvelser for magen. ELlers styrker du magemusklene bare, og fettet blir liggende oppå (og så er du egentlig like langt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #15 Del Skrevet 7. oktober 2003 Etter at jeg hadde født barn, og fått normal vekt igjen,hadde jeg fremdeles hengemage. Jeg trente hver dag ,men den forsvant dessverre ikke, fordi det var overflødig hud. Dermed ente jeg under kniven og skar det bort. 30 cm løshud ble fjernet, og nå er magen min kjempefin igjen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå