Gjest hønemortil3 Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg har to jenter som har bursdag snart. Den ene jenta blir 13 og den andre jenta blir 8 år. Problemet er vel at disse to har det meste, og når jeg spør dem hva dem ønsker seg så sier de at de ikke vet..! Jeg har ingen ide om hva jeg skal gi dem i bursdagsgave...spesielt vanskelig syns jeg det er med hun som blir 8 år. Er det noen som har noen gode ideer?
Jerle Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg har det slik selv med mine to jenter, de har ALT. Og klarer ikke å ønske seg noe. Jeg har defor de siste årene satt inn et beløp på kontoen deres, som de senere har fått bruke på noe de ønsker seg. Feks så ville hun på 4 ha en rosa sparkesykkel i mai og fikk det. Bursdagen hennes var ioktober. Jeg ser aldeles ingen grunn til å kjøpe noe bare for å kjøpe noe. På selve bursdagen har de fått noen småting, som hårstrikk, aktivitetsbøker, div. Hello Kitty ting etc. Slikt dill-dall de alltid setter pris på.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg har det slik selv med mine to jenter, de har ALT. Og klarer ikke å ønske seg noe. Jeg har defor de siste årene satt inn et beløp på kontoen deres, som de senere har fått bruke på noe de ønsker seg. Feks så ville hun på 4 ha en rosa sparkesykkel i mai og fikk det. Bursdagen hennes var ioktober. Jeg ser aldeles ingen grunn til å kjøpe noe bare for å kjøpe noe. På selve bursdagen har de fått noen småting, som hårstrikk, aktivitetsbøker, div. Hello Kitty ting etc. Slikt dill-dall de alltid setter pris på. Et fint sølvsmykke? Jenta vår på 11 ønsket seg "ingenting" og fikk et nydelig sølvshjerte med små blanke steiner (?) + øredobber som hørte til fra oss foreldre. Pris ca 400 - 500,-. Hun bruker det hver dag. I tillegg er det ikke så dyrt at det er krise om hun mister det. Ble kjempeglad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå