AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Hei, Er sammen med en flott mann og vi har det helt fint. Vert sammen i over fire år nå. Vi er begge 35 år. For ett halvt års tid siden kikket jeg i mobilen hans.Han hadde hatt en stor krangel med en kamerat men ville ikke snakke om det til meg. Jeg ville bare se kjapt i meldingsboksen hans får å se..Åpnet en mld som det sto ett tlf nr på og ikke navn. Der ser jeg en drøss med grisemeldinger mellom min mann og en annen dame. Fant flere slike. Dette stikker inn i hjerterota! Har blitt såret før av en idiot av en mann, det er historie men trodde nå at nå har jeg truffet mannen over alle. Jeg konfronterte ham - han bedyret at han elsket meg og bare meg, han har ikke truffet noen av de - bare noen tullete meldinger mente han. Vi pratet mye sammen og jeg valgte å tro på ham. Har nå brukt tiden etter dette å legge dette bak meg og vi har det fint sammen ellers så jeg forsto ikke dette. Vi har det nå helt topp, og ikke tenkt noe på dette. Av ren nyskjerrighet så ville jeg være 110% sikker, for å kaste dette totalt ut av verden så kikket jeg i går kjappt på hans telefon for siste gang tenkte jeg. Forventet ikke å finne noe egentlig. Og hva finner jeg?? Grisemeldinger mellom han og den ene dama som er sendt mens vi har sittet i samme sofa sammen??!! Skal jeg velge å tro at dette er kun meldinger som jeg tror det er, og at de ikke har truffet hverandre og overse det? Vet dette kommer til å gnage inn til hjerterota, men jeg elsker jo han!! Sitter her nå å vurderer å ringe denne dama å be henne holde fingrene av fatet. Hva gagner det da egentlig? Vi pratet faktisk sammen i går om framtid og verdier, og jeg sier at grisemeldinger med andre er jo ikke akseptabelt. Han er enig og sier at jeg kan stole på han. Det var kun den ene gangen.. Så da lyver han meg egentlig midt oppi ansiktet!! Kjenner nervene er på høygir nå og sitter bare apatisk i stolen her.. trenger sårt noen råd. Har ikke lyst å konfrontere ham om at jeg har kikket i hans telefon, for den er jo privat men jeg vet jo! Kunne det bare være en annen måte å si det til han på. Kanskje er ikke dette noe vits å bygge mere på? Men jeg ønsker jo det, for vi har virkelig fått til å bygge opp ett flott hjem sammen. Vi har ingen barn. Hva gjør jeg?
Marie38 Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Spør han om du får se på mobilen hans. Vrir han seg unna, så har han noe å skjule.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Da vi hadde den samtalen i går så sier han at jeg kan stole på han, og han visste at jeg jobber med den saken. Så jeg sier, ja og kan han bevise det til meg? og da skulle det vel være naturlig å si at ja jeg kan se på hans mobil om jeg vil..Om jeg ikke stolte på han for det han sier så hadde ikke vi noe mente han. Selvfølgelig sier jeg, jeg har nå kommet dit at jeg stoler på han (eller hadde det, før jeg fant nye grisemeldinger på hans telefon - før denne samtalen, som var en test).
I Grosny Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Da vi hadde den samtalen i går så sier han at jeg kan stole på han, og han visste at jeg jobber med den saken. Så jeg sier, ja og kan han bevise det til meg? og da skulle det vel være naturlig å si at ja jeg kan se på hans mobil om jeg vil..Om jeg ikke stolte på han for det han sier så hadde ikke vi noe mente han. Selvfølgelig sier jeg, jeg har nå kommet dit at jeg stoler på han (eller hadde det, før jeg fant nye grisemeldinger på hans telefon - før denne samtalen, som var en test). Mannen din gir deg de svarene han tror du ønsker å få. Hva med å ringe grisejenta og spørre hva slags forhold de har, og hvilke forventninger hun har. Du kan jo informere din mann om at du vil prate med henne.
Gjest Babs Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Uansett om det ikke er mer enn grisemeldinger er grisemeldinger mer enn nok!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Jeg ville nok ikke finne på å kikke i mobilen på partneren min, men vi er forskjellige.
Plutseliten Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Det er ikke akseptabelt uansett. det har du jo sagt til han, og han sa seg enig. Da får han ta konsekvensene av det også. For ærlig talt; du kan vel ikke stole på han enda en gang etter dette?
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Jeg synes det er utroskap å sende en jente slike grisemeldinger mens man er i et forhold. Sånt gjør man bare ikke. Dette har jo skjedd flere ganger. Tror du han kommer til å la være? At han kommer til å la vær å sende henne meldinger? Jeg synes mange jenter er naive. Som velger å tro på typen og gi han sjanse gang på gang. Få opp øynene sier jeg. Jeg synes ikke du kan stole på han.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Jeg opplevde å få grisemeldinger fra en som har samboer og barn. Siden vi var venner på videregående svarte jeg av og til på meldingene men ikke i en grisetet tone. Vi har aldri hatt sex og tror han ville trukket seg hvis jeg ville møtt han. Personlig ville jeg ikke hatt en mann som bruker grisespråk i meldinger.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 For måneder siden satt jeg her å leste selv at noen ga mannen sin for mange sjanser syntes jeg, og nå er jeg i samme bås selv. Får vel kanskje innse det at jeg ikke kommer til å stole på ham, men det er så ufattelig vanskelig, vi som har gjort så mye flott sammen, flott sex liv med masse spenning og alt ..Hva nå da?
Ava Mae Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Om han så ikke har hatt sex med henne men "kun" driver å sender grisemeldinger så juger han deg midt i ansiktet, og i mine øyne er det et nesten verre tillitsbrudd enn meldingene. Og hva er egentlig oddsen for at det ikke har skjedd mer mellom dem enn disse meldingene? Å sende grisemeldinger er morro et par dager, men 6 mnd uten å få utløp for det som legges i meldingene? Eeeehhh...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Kan hende det ja.. Kanskje skal jeg ringe hun damen men tenker kanskje bare si at jeg har snakket med henne uten at jeg egentlig har det? har jo fått nokk bekreftelse i de meldingene jeg så - så trenger kanskje ikke snakke med henne?
Betty77 Skrevet 15. september 2010 #13 Skrevet 15. september 2010 Har konfrontert mannen min med saken og traff nokk spikeren på hodet. Han sier han er like glad i meg som før og er enig i at dette er veldig galt av han å gjøre ovenfor meg og oss. Selvfølgelig galt av meg også å høre med hun damen men nå har jeg sannheten på bordet og det er det som er viktig. Mannen min sier at dersom jeg ikke hadde vert mistenksom og ikke stolt på han så hadde jeg sluppet dette - men igjen, da hadde jo vår tid fremover vert på en måte en løgn, og han har kontakt med andre damer.. Jeg vil jo være den eneste ene for mannen!
Gjest anonym Skrevet 15. september 2010 #14 Skrevet 15. september 2010 har fått mange grisemld fra mannlige venner og kolegaer når eg har vert i forhold.men les dei som regel høgt og me ler av dei.vett at dei eg får dei av nok ikkje gjer det samme.mannen vil nok ha litt meir spenning i kvardagen...spør heller om å få dele spenningen...uansett vis han er utro mangler forholdet noe.
Betty77 Skrevet 16. september 2010 #15 Skrevet 16. september 2010 At mannen skjuler at han faktisk sender grisemeldinger til andre damer ser ikke jeg på som komisk i det heletatt. Han har delt sitt telefon nummer med ukjente damer så de kan sende grisemeldinger til hverandre, hvor de bl.a avtaler hva de skal gjøre når de engang treffes...ush. Jeg vil være den eneste ene han evt sender slike meldinger til. Skulle dette deles så måtte det være ifra starten av når de begynnte, om man fantaserer om noe. Vi har et fantastisk sex liv, med og uten leketøy om jeg kan si det på den måten. Utforsker nye ting osv.. Vi er i perioder også noe bort fra hverandre pga arbeid, så rekker ikke bli trøtt på hverandre eller.
Ava Mae Skrevet 16. september 2010 #16 Skrevet 16. september 2010 Har konfrontert mannen min med saken og traff nokk spikeren på hodet. Han sier han er like glad i meg som før og er enig i at dette er veldig galt av han å gjøre ovenfor meg og oss. Selvfølgelig galt av meg også å høre med hun damen men nå har jeg sannheten på bordet og det er det som er viktig. Mannen min sier at dersom jeg ikke hadde vert mistenksom og ikke stolt på han så hadde jeg sluppet dette - men igjen, da hadde jo vår tid fremover vert på en måte en løgn, og han har kontakt med andre damer.. Jeg vil jo være den eneste ene for mannen! Ærlig talt, dytter han dette over på deg??? En mann som sender grisemeldinger til andre damer og avtaler hva de skal gjøre når de en gang treffes og som samtidig forsøker å dytte ansvaret over på samboeren/kona står det DUMP med store bokstaver i panna på i mine øyne. Jeg er helt for å jobbe seg ut av tøffe perioder i parforhold, hvertfall så lenge det ikke er fysisk utroskap i bilde. Men når mannen blir fersket og ikke en gang er voksen nok til å ta ansvar for det han har gjort......nei, da hadde jeg jaggu pakka kofferten.
Periwinkle Skrevet 16. september 2010 #17 Skrevet 16. september 2010 Jeg skjønner at dette ikke er godt, og grisemeldinger med andre damer er ikke tillatt når man er i et forhold, utro eller ikke. Når det er sagt, så ville jeg konfrontert han, slik som tidligere nevn. Lyver han så er han nok ikke noe verdt å samle på, men hvis han er ærlig og oppriktig med deg, er jo dette noe det bør gå an å jobbe seg gjennom. Jeg har vært igjennom noe lignende, men det var ikke grisemeldinger akkurat. Det var meldinger til et par damer, blant annet ei, jeg viste han har hatt en historie med tidligere. Det som såret meg den gangen var at hun ofte skrev "kjære" og "vennen" til han i meldinger, og han ofte svarte med "vennen", som jeg følte var et ord som "tilhørte" meg. Jeg konfronterte han med dette en gang, han ble sur, hevdet det ikke var noe å bekymre seg for, bare ei god venninne osv. Jeg sa at det var helt greit at han sendte meldinger med henne, tross alt en god venn, men at jeg følte "vennen" og "kjære" var ord som var forbeholdt meg. Oppdaget senere at han hadde sent noen slike meldinger senere også, jeg ble såret og visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. I denne perioden hadde vi flere krangle, jeg slet med at jeg ikke følte han betrodde seg til meg om ting, jeg var redd for at han skulle være eller hadde vært utro, og det slet på meg og det slet på oss. Jeg måtte ta et valg, jeg kunne la dette knekke meg og ødelegge forholdet vårt, eller jeg kunne velge å ignorere det jeg sikkert kan kalle sjalusi, og heller stole på at kjæresten min faktisk var ærlig mot meg. Jeg har måtte gå flere runder med meg selv etter dette, men jeg har blitt fortrolig med at kjæresten min bare bryr seg mye om vennene sine og ønsker det beste for dem. Det er ingenting personlig med disse meldingene. Han er bare slik, og er ikke en person som snakker mye om følelser. Vi har etter denne perioden hatt 1 1/2 - 2 år sammen hvor livet har vært preget av fine stunder og et fantastisk samliv. Vi har nok begge modnet veldig på disse årene, men jeg merker at når jeg klarte å "fire" litt på kravene, om man kan si det sånn, så har han stolt mer på meg også, og tatt tak i det han burde ta tak i Jeg sier som sagt ikke at grisemeldinger er greit, men kanskje må dere begge to også jobbe med at han ikke sender slike meldinger
Betty77 Skrevet 16. september 2010 #18 Skrevet 16. september 2010 Kanskje kunne jeg jobbet meg gjennom hva du beskriver her ja melis90. Vet sannelig ikke om de der grisemeldingene.. De meldingene jeg oppdaget tidligere i år inneholdt bilder også. Helt ufattelig at han kan gå bak min rygg på denne måten. Vi krangler ellers egentlig ikke spesielt og har en (eller har hatt blir det nå kanskje..) god hverdag sammen. Tror kanskje det jeg bør tenke godt gjennom er om jeg idet hele tatt kommer til å stole på han igjen. Det er jo ganske essensielt i ett forhold for fortsettelse og framtid. Setter stor pris på innspill her på KG. Det er til god hjelp for å få samlet hodet og tenke sånn nogenlunde klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå