cha Skrevet 26. november 2010 #21 Skrevet 26. november 2010 Hvordan laster jeg ned "apps" til Sony Ericsson Xperia? Hjeelp.. Helt ny på sånn telefon
Roadrunner Skrevet 26. november 2010 #22 Skrevet 26. november 2010 MyTracks - viser ruten du har gått ved hjelp av Google Maps, distanse, tid etc Google Sky Map - stjernekart (har imponert noen IPhone-brukere med denne gitt) Talking Tom - pusekatt som gjentar alt som sies, i tillegg til at du kan herje litt med den (og den er en stor høydare for små borgere på 3-4 år ) xPiano og Solo Lite - piano og gitar-app. Bare for å teste litt. Vignette - kameraeffekter Network monitor - overvåker nettverkstrafikk Spill: Jewels - det nærmeste jeg har kommet Bejeweled 2 Angry Birds - installert i dag, men ser et avhengighetspotensiale! Har testet noen flere, men husker ikke navnene i farten...
Gjest Thefainter Skrevet 26. november 2010 #23 Skrevet 26. november 2010 I disse juletider ELSKER jeg "How to Tie a Tie"
Aurela Skrevet 2. desember 2010 #24 Skrevet 2. desember 2010 Søker du på sleep cycle, får du opp 2 greie valg: Sleep as an Droid, koster 9,24 SEK og Smart Alarm Clock som er gratis. Sleep as an Droid kan du teste gratis i 2 uker. Nå har jeg prøvd Sleep as an Droid og er egentlig fornøyd med den, men siden Smart Alarm Clock har noen flere fuksjoner (og er gratis) vil jeg gjerne prøve denne.. Men jeg finner den ikke Klarer noen her å finne den inne på marked? Har søkt etter den på nettet og prøver å gå via nett til marked, men det fungerer heller ikke
Sekretæren Skrevet 2. desember 2010 #25 Skrevet 2. desember 2010 Nå har jeg prøvd Sleep as an Droid og er egentlig fornøyd med den, men siden Smart Alarm Clock har noen flere fuksjoner (og er gratis) vil jeg gjerne prøve denne.. Men jeg finner den ikke Klarer noen her å finne den inne på marked? Har søkt etter den på nettet og prøver å gå via nett til marked, men det fungerer heller ikke På app'en står nettsiden til utvikleren, her: www.smart-alarm-clock.com. (App'en advarer forøvrig med at den kanskje ikke vil funke på nye telefoner, og at det er en feil som skal fikses) Tenkte på en ting - hva slags tlf har du? Kanskje Market automatisk sorterer ut app's som ikke vil funke på enkelte telefoner? Utfordringen er dette med open source, og de som lager applikasjonene har en utfordring med å få de til å passe med alle androidtelefonene som lages. Dette er noe jeg spekulerer i, jeg aner egentlig ikke.
Aurela Skrevet 3. desember 2010 #26 Skrevet 3. desember 2010 På app'en står nettsiden til utvikleren, her: www.smart-alarm-clock.com. (App'en advarer forøvrig med at den kanskje ikke vil funke på nye telefoner, og at det er en feil som skal fikses) Tenkte på en ting - hva slags tlf har du? Kanskje Market automatisk sorterer ut app's som ikke vil funke på enkelte telefoner? Utfordringen er dette med open source, og de som lager applikasjonene har en utfordring med å få de til å passe med alle androidtelefonene som lages. Dette er noe jeg spekulerer i, jeg aner egentlig ikke. Har en SE xperia mini, så kan jo være noe i det du sier.. Uansett, hvordan jeg virt og vender på det finder jeg den ikke Har vært inne på nettsiden du nevner å prøve å finne den, men kommer ikke videre inn på marked/nedlastningsside.. Men tusen takk for at hjelpen uansett
Roadrunner Skrevet 3. desember 2010 #27 Skrevet 3. desember 2010 Men finner du den hvis du går på pc'en og søker i Market? Kan du evt bruke en Barcode-scanner for å laste ned? For å slippe å gå via Market på telefonen?
Aurela Skrevet 4. desember 2010 #28 Skrevet 4. desember 2010 (endret) Men finner du den hvis du går på pc'en og søker i Market? Kan du evt bruke en Barcode-scanner for å laste ned? For å slippe å gå via Market på telefonen? Ja, jeg finner den på nettet.. Men hvordan virker sånne barcodesaker? For jeg prøvde å ta bilde av den, med det programmet, og den sa bare at det var et ukjent merke.. Er det noen tips og triks? (eller må jeg kanskje printe den ut selv om det ble ganske tydelig bilde av pc-skjermen også?).. Edit 1: nå har jeg testet barkodeprogrammet, og det virker på andre koder, men ikke på den på http://www.smart-alarm-clock.com/.. merklige greier. Edit 2: etter google bildesøk på barkoden har jeg funnet flere scannbare koder, men alle ender i at den kommer på markede og ikke finner innholdet den leter etter.. :/ Endret 4. desember 2010 av Aurela
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #30 Skrevet 4. april 2011 Noen som vet om det finnes en app som gjør iphonen om til speil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå