Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #1 Del Skrevet 5. oktober 2003 Min kone har nå følgende plagg: - svart lakk catsuite - svart lakk body med åpning i skrittet Noen forslag til andre deilig lakk plagg?? Skal KUN brukes i sengen og hun må kunne ha det på når vi koser oss...... Noen som vet om noen bra butikker eller nettsteder med dette som tema. Er ute etter høy kvalitet på plagg og bilder. Liker ikke det vulgære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Plasmatics (www.plasmatics.no) har veldig mye fint. Ellers kan du også finne en del hos Orion (www.orion-erotic.no). Lakk-kjole med strutteskjørt, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har ikke et spes forslag til PLAGG, men jeg har hatt STOR glede av et latex laken! Det sammen med X antall flasker med babyolje.. Det er hva jeg kaller starten på en lang og meget koselig kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvor får man kjøpt latex laken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 10. oktober 2003 #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvor får man kjøpt latex laken? det finner du i alle fall på erotikknetts shop-sider http://butikk.erotikknett.no/ under menyen "div. sexartikler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Eller på Orion (tror jeg) www.orion-erotic.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massagejens Skrevet 27. juni 2005 #7 Del Skrevet 27. juni 2005 Min kone har nå følgende plagg: - svart lakk catsuite - svart lakk body med åpning i skrittet Noen forslag til andre deilig lakk plagg?? Skal KUN brukes i sengen og hun må kunne ha det på når vi koser oss...... Noen som vet om noen bra butikker eller nettsteder med dette som tema. Er ute etter høy kvalitet på plagg og bilder. Liker ikke det vulgære... Hvor kjøpte du lakk-catsuiten da? Er det en åpning til kosestedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå