Gå til innhold

Avansert anal sex spørsmål

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har hatt anal sex med min kone i mange år. I de aller fleste tilfeller har vi fulgt prinsippet om "det blir aldri for mye glidemiddel". Dette gjør at jeg glir greit inn og at det ikke blir smertefullt for henne.

Men en ulempe har vært at det IKKE blir så trangt.

Her om dagen tok jeg henne i rompen med kun hennes og mine "safter" som glidemiddel. Jeg hadde slikket henne, så hun var meget våt. Hun lå flat på magen og jeg kom inn i henne rolig og forsiktig.

Før jeg fikk kuken helt inn ble det plutselig veldig trangt. Det var helt sinnsykt deilig og det tok kort tid før jeg bare sprutet rompen hennes full. Hun ble litt sår av dette, men ikke mer at vi forsøkte en gang til noen dager etter. Da fikk jeg nesten til det samme. Deilig, men ikke helt som den forrige gangen.

Noen som har hatt samme opplevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, nei, jeg praktiserer ikke analsex.

Men jeg kan fortelle deg hva som skjedde.

Dette er grunnen til at det alltid er en stopper på buttplugger! Musklene i endetarmen er programmert til å "suge inn" alt som puttes inn der bak. Derfor forsvinner stikkpiller oppover så fort når man har fått den innenfor ringmuskelen.

Vær glad for at du ikke har løs-penis, da hadde den nok vært tapt for alltid. :blunke:

Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg leste at anus har to lukkemuskler. Den ytterste som du ser og en til et par cm inn. Om man ikke har varmet godt nok opp med butt-plugg e.lign er det gjerne den inneste det føles vondt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...