LineGourmet Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg savner et 6. alternativ: Begge! Ikke binde seg til noen, date begge en stund
Mir Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 haha :D Nei Line, hun kan ikke det! Fordi hun skal snart dra på besøk til på-mannen, og det er nesten litt dumt at hun skal det,fordi da kommer han til å få et ufortjent forsprang på bussmannen, som har holdt ut MYE lenger enn på-mannen fordi han ventet ikke forgjeves!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 tsssss.. På-mannen møtte jeg mange måneder før buss-mannen, men ble helt på først nå i sommer... Jeg stemmer forøvrig på på-mannen!! mvh TS
Raven Emerald Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Stemte selvsagt på Buss-mannen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 tsssss.. På-mannen møtte jeg mange måneder før buss-mannen, men ble helt på først nå i sommer... Jeg stemmer forøvrig på på-mannen!! mvh TS DIN mening har vel ikke noe å si, vel.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 DIN mening har vel ikke noe å si, vel.
Raven Emerald Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 TS er inhabil, så her må avgjørelsen tas over hodet på henne. Sånn er det bare! Og Buss-mannen vinner heftig frem, ser jeg. Det viser jo bare at TS ikke vet hva som er best for henne. Men til alt hell og lykke, så er KG involvert. Da blir det orden på sakene, tenker jeg!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Hahaha! Neste gang jeg møter en potensiell fyr, skal jeg helt klart dra med resten av singelforumet! "It's takes a village to date, obviously..!"
Raven Emerald Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 Se her, ja? Buss-mannen har tydeligvis sjarmert flertallet. Stalker-spira På-mannen, derimot...snøft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå