Gå til innhold

erfaringer med löplabbet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke erfaringer har du med löplabbet? Har du fått sko som har passet til din fot og dine behov?

Jeg får vondt i føttene av de joggeskoene jeg har nå, så trenger nye :)

Skrevet

De fleste virker fornøyde, jeg ble selv anbefalt å gå dit. Men i ettertid syns jeg ikke det var verdt prisen (dyrere sko enn andre steder), kunne fått mye bedre hjelp av ei venninne har jeg innsett. Nå fikk jeg elendig service da, dama som hjalp meg med å teste løpemåte og pronasjon sa nesten ikke et ord, og konklusjonen hennes var bare "du har normalpronasjon, du kan velge mellom disse skoene" og ga meg et lass med sko å velge blant. Jeg prøvde flere par og spurte om veiledning, men dama sa bare "du må bare kjenne etter selv...". Endte opp med et par sko til 1600, som jeg kunne fått billigere på en hvilken som helst annen sportsbutikk.

Nå i ettertid merker jeg at skoene egentlig ikke passer foten min helt.

Det er nok en bra butikk hvis du bare får hjelp av noen som kan det, men som med alle andre butikker kan man treffe på ukompetente mennesker der også.

Skrevet

Jeg ble fornøyd med hjelpen jeg fikk, de testa bra hvordan jeg løp og føttene mine, jeg var normal, fikk forskjellige sko og velge i, han spurte og nøye om hva jeg skulle bruke de til. Så måtte jeg opp på tredemølla og løpe en stund med de forskjellige skoene, og da var det ganske lett og velge de som føltes best på. De var dyre ja, kosta 1700 kr, men jeg elsker de, kunne helt sikkert fått de litt billigere ett annet sted. Men nå vet jeg jo hvordan foten min er og hvordan jeg løper, så lettere å velge billigere sko neste gang.

Skrevet

takk for svar begge to!

Jeg tok sjansen g dro til löplabbet i stad :) Stod på glasplate og løp på tredemølla. Jenta i butikken var sånn passe. Hun fulgte liksom ikke helt med på meg, men hørte etter på andre samtaler i butikken, litt irriterende. Hun spurte meg ikke om så mye, så jeg bare la ut om alt mulig, haha. Fikk hvertfall 3 par sko å velge på, og etter masse trasking rundt og løping på mølla, så valgte jeg et par. Skal teste de ut på trening i morgen, håper de er bra!! :)

Skrevet

Jeg fikk aldri testet skoene mine på mølla, så det var vel derfor jeg endte opp med noen jeg egentlig ikke burde ha. Hmf. Blir mer og mer irritert på den handelen jo mer jeg tenker på det... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...