Gå til innhold

Hvor kan pus være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har pusen min vært borte i fem dager, og jeg kjenner at jeg er bekymret for han. Har vært ute og lett etter han, ringt på hos naboer uten hell. Det er en hannkatt på litt over ett år. Har time til kastrering av han den 17, så håper han kommer hjem... Noen som har opplevd at de bare forsvinner så lenge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde en katt for mange år siden som ikke var kastrert. Han kunne være borte en mnd i strekk. Det ble slutt på det når jeg kasterte han.

Du burde sette en annonse i avisa. Fem dager er jo litt hvis han ikke pleier å være borte så lenge.

Endret av capricorn74
Skrevet

Ja skal prøve det, han har ikkje vært borte så lenge før, maks ett døgn. Skal ut på leiting igjen i dag, gir meg ikkje på tap. :)

Skrevet

Sett inn annonse på www.nettkatten.no og www.dyrebar.no. Der er det også kategorier for katter som er funnet, så du kan se om noen har funnet katte din. Ellers ville jeg laget masse lapper og puttet i postkassene til folk, og lapper til å henge opp i butikker, på oppslagstavler og stolper. Gjerne spør barn om de har sett den, barn legger ofte lettere merke til dyr enn voksne. Håper han snart kommer hjem. Er ikke moro når pus er ute på eventyr alene :(

Skrevet

Nei er ikke morro i det hele tatt. :( Skal henge opp lapper og spørre alle rundt om i området.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...