AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har lagd meg brukerprofil på www.sukker.no, men så langt synes jeg responsen har vært laber. De har en funksjon på siden som lar deg se hvor mange som har besøkt profilen din. Ganske få har vært inne hos meg foreløpig, det er også dårlig med e-post. Hvor mange besøkende har dere om dagen/uken? Og blir det mye mail? Er det vits i å oppgradere til "superbruker"? Eller er det bare lureri?
Facepainter Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 er du mann/kvinne egentlig? Må være en kvinne. Menn vet jo at de ikke får verken mail eller noe særlig med besøkende.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Det som spiller mest inn er: - kjønn (kvinner får mer mail enn menn) - utseende (de med bra utseende får selvfølgelig mer respons, men hvis man har superbra utseende kan man risikere at folk ikke tør å ta kontakt) - alder (kvinne over 35 ikke populært, kvinne under 30 populært) Jeg er kvinne over 35 med bra utseende, fikk masse mail da jeg var superbruker, men falt ikke for noen av dem, så derfor gidder jeg ikke betale lenger. Er bare ikke-betalende medlem i tilfelle drømmeprinsen skulle bli medlem der en dag.
Heisannmannen Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Må være en kvinne. Menn vet jo at de ikke får verken mail eller noe særlig med besøkende. Ikke alle menn får, men flere av oss får. Akkurat som ellers i livet.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Jeg tror..... 1. at TS er en kvinne 2. som la ut profilen sin på Sukker kl. 01.15 3. og som kvinner flest er lykkelig uvitende om at alle kvinner får uhyggelig mye mer post enn de aller fleste menn på slike sider, og at grunnen til dette er at glufsa er diamanter sammenliknet med søppelet vi har mellom beina. Kvinner er rett og slett verdt mer som sexpartnere og kjærester enn vi menn. Kanskje er de verdt mer som mennesker også, siden selvrespekt er så nært forbundet med hvor attraktiv man er også.
Tempus Fugit Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Har du profilbilde? Og er du fornøyd med det selv... Har veldig mye å si på førsteinntrykket, og så bør du har en fin og morsom profiltekst! Og ta kontakt med andre hvis du vil
Krill Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Jeg tror..... Kvinner er rett og slett verdt mer som sexpartnere og kjærester enn vi menn. Takes two to tango eller?!?! Jeg er jente som har vært på sukker litt av og på. Ikke så lenge og blir stadig lei.. :gjeiper: Å være superbruker er litt ok, da er det ihvertfall ingen hindring i å ikke få se andres bilder eller info. Det raser ikke inn mail hos meg.. Absolutt ikke!! Men mange titter. Noen av de som titter har også tittet på meg fordi jeg har sett på de.. Dersom begge har sett et par ganger og liker hverandres utseende og presentasjon hender det at det kommer en mail eller jeg sender en "hei" Ikke legg sååå mye i det.. Bruk det litt som tidstrøyte inntil du får en veldig god følelse med en eller får en mail som du føler du kjenner noe ekstra for. Jeg svarer alle, da jeg synes det er vanlig høflighet. Det finnes vel heller ikke noe værre enn å gå og vente og lure på om det kommer noe svar eller hva som var galt siden vedkommende ikke svarer. Lykke til!! PS: Legg inn mange bilder. Det er viktig å få et litt skikkelig inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Jeg er sånn ganske søt, men ikke så vakker at jeg skremmer bort menn. Får et brev nå og da. Har vært der lenge så, så naturlig nok får jeg ikke så mange nye brev. Er ikke fryktelig mange som er innom profilen min, men det er noen nå og da. De som er interessante sender jeg melding til først, så jeg synes ikke det er noe stress at jeg ikke får så mye. Jeg er forresten i midten av 20 årene, så aldersmessig er jeg vel ganske atraktiv for majoriteten menn der som er rundt 30
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Det lønner seg å være innlogget. Jeg får mange flere mailer når jeg har vært innlogget, enn når det er noen dager/uker siden sist jeg var inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå