Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en rettetang som man også kan lage krøller med.

Jeg har et veldig krusete, stort hår og er nesten avhengig av noe som "tåler" å bli brukt myyye..

Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på siden jeg er på jakt etter en sånn selv men er i tvil hvilken...

Skrevet

Jeg har Ghd IV Styler kjøpt fra feelunique :) er utrolig fornøyd, men det trengs en del trening til før du får til å lage fine krøller med rettejernet.

Ghd er så absolutt verd pengene :)

Skrevet

Einig med dei ovanfor. Ghd er fantastisk, og absolutt verdt pengane! Er jo ikkje så dyr heller om ein bestille frå feelunique. Må ofte opp i ein del pengar for å få noko skikkeleg no til dags, og då kan ein like godt kjøpe ghd på feelunique :)

Skrevet

Ok. Men går det kun an å bestille den via nettet?

Skrevet

Ok. Men går det kun an å bestille den via nettet?

Neida, finnes hos mange frisører også :jepp: Men på den jeg linket til i alle fall er prisforskjellen nesten 900 kr fra FeelUnique til en norsk frisør... De har inkludert frakt og betaler tilbake det du må betale i moms/tollbehandlingsgebyr også.

Skrevet

Enig med de andre her, GHD er super!! Og synes ikke den er så mye dyrere enn andre når man kjøper fras feelunique.

Skrevet (endret)

Har en sååå fantastisk samboer, og fikk en GHD rettetang av han i dag. Gleder meg til å prøve den senere idag :D

Endret av ^KinderMaxi^
Skrevet

Har en sååå fantastisk samboer, og fikk en GHD rettetang av han i dag. Gleder meg til å prøve den senere idag :D

Så heldig du er :D

Skrevet

Så heldig du er :D

Jaah.. Var kjempe fornøyd:) Fikk den hvite med rosa sommerfugler og div på. Ble et helt annet resultat enn en billig d***T rettetang.

Takk for anbefalingene :D

Skrevet

Jaah.. Var kjempe fornøyd:) Fikk den hvite med rosa sommerfugler og div på. Ble et helt annet resultat enn en billig d***T rettetang.

Takk for anbefalingene :D

Kindermaxi hvor stor er den rosa rettetangen?Er den bra jeg vurderer å bestille den.

Skrevet

Den er like stor som de andre ghd rettetengene. Men ser MYE bedre ut :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...