martine h Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Hva savner du mest med ungdomstiden din?
tineline Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Ingenting! Var usikker, brautete og spiseforstyrret. Ble nylig 31 og blir glad for hvert år som tar meg lenger inn i voksenlivet. 1
Gjest Bianca28 Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Hva savner du mest med ungdomstiden din? ikke en dritt. later som at ungdomsskoletiden aldri skjedde
Gjest Iah Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Det eneste jeg "savner" er at jeg virkelig hadde hele livet foran meg. Og at alle veier var åpne. Selv om jeg er forsåvidt er fornøyd med valgene jeg tok, ville jeg nok gjort ting litt annerledes hvis jeg skulle gjort alt på nytt. Utover det savner jeg ingenting, og jeg ønsker meg på ingen måte tilbake.
Wonders Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Er litt der tineline er . Ble 30 i år og har aldri hatt det bedre :rødme: Ungdomstiden min var full av kjedelige situasjoner på skolen. Er ikke skoleflink og slet med lekser hver dag. Hadde litt hjelp hjemme da. Lite penger, arvet klær... Vel for å ikke virke helt sur-pomp; Dansekonkuransene var fantastiske, og jeg lærte også bort til andre barn på fritidsklubben. Var på emil og samuel her en helg og den vakkreste jenta kom mot meg å takket for timene jeg hjalp henne i ungdomstiden. Da først kjente jeg henne igjen. Så man kan fortsatt høste fruktene man la, i ungdomstiden.
Gjest navnelapp Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Kroppen min. Men dersom eg måtte ta alt det andre på kjøpet så vel eg livet mitt no any day.
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Ansvarsløsheten jeg følte, spesielt da jeg var 15-16 år. Jeg husker hvor fri jeg følte meg den tiden, selv om det var en vanskelig periode i livet mitt ellers, så savner jeg akkurat den følelsen av å "gi faen" av og til.
kindelvev Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Enig med andre over her... Er ikke mye å savne med ungdomstiden..... Kanskje bortsett fra null ansvar + muligheten til å gi faen uten så utrolig store konsekvenser. Men bortsett fra det så vil jeg aldri aldri tilbake.
Kråkesaks Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Ingenting. De tingene som var koselige ser jeg på som gode minner, men jeg savner det ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Tja, det måtte være det å være fysisk purung... men jeg nøt det ikke på den tiden, og har et mye bedre forhold til meg selv, omgivelsene og kroppen i voksen alder, så nei takk til å måtte leve ungdomstiden en gang til (uten å ta med meg de erfaringene jeg har nå).
LineGourmet Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Ansvarsløsheten jeg følte, spesielt da jeg var 15-16 år. Jeg husker hvor fri jeg følte meg den tiden, selv om det var en vanskelig periode i livet mitt ellers, så savner jeg akkurat den følelsen av å "gi faen" av og til. Ja! Som jeg skulle sagt det selv
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Lite ansvar og bekymringer. Nå når jeg har to barn er det alltid et eller annet som bekymrer meg... savner innimellom muligheten til å gjøre akkurat som jeg vil. Nå når jeg har to barn, mann, hus, fulltidsstudier og deltidsjobb blir det ikke mye fritid... Men jeg ville ikke byttet bort livet mitt for alt i verden=)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Jeg savner den tiden alder forsatt var en "unnskyldning" for dum/merkelig/usakelig/irrasjonell oppførsel. Savner også det å være "ny" og uviten. Da det var spennende å spise mengder likørkonfekt for å se om man ble full. Det meste ved det motsatte kjønn fortsatt var "to be discovered". Rett og slett all spenningen ved "første ganger". (Jeg tror kaaanskje den 15-år gamle meg ville vært veldig uenig i dette. )
Djungelvrål Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 Kroppen min, slev om jeg ikke hadde vett til å sette pris på den. At jeg hadde hele livet foran meg. Tykkere hår.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #15 Skrevet 14. september 2010 Evnen til barnslig glede, begeistring og forventning, og intense følelser. Og at livet fortsatt var et ubeskrevet blad (selv om det vel ville oppleves akkurat likedan, med all usikkerhet og alle feilsteg, selv om jeg kunne skrudd tida tilbake og begynt på nytt).
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #18 Skrevet 14. september 2010 energien. lysten til å leke. ble borte, gitt.
hemmelinemmeli Skrevet 14. september 2010 #19 Skrevet 14. september 2010 Sommerferien! ENIG! Den uendelige, lange sommerferien! 8 uker var lang tid! Også var det jo "alltid" sol! Som andre har nevnt: kroppen min! Den var fantastisk, men jeg så det ikke da. Den er ikke så aller værst i sitt 30 år gamle skall heller, men som 15-16 åring er cellulitter og litt for slapp mage et ukjent tema. Alle de "første gangene" og frihetsfølelsen. Ellers er det ikke mye jeg savner, gitt... Har det mye bedre i dag!
Anglofil Skrevet 14. september 2010 #20 Skrevet 14. september 2010 Ingenting, om jeg skal være helt ærlig. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå