Gå til innhold

Kjære single menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slår meg stadig når jeg er ute i bybildet, at det er masse flotte menn rundt meg... På bussen, i parken, på kafeen, treningsenteret o.l

Da byskjekking bare ikke er greia for meg, så slår det meg at jeg at jeg burde finne nok "guts" til å ta kontakt i disse hverdagslige settingene..

Hvordan hadde dere reagert dersom en kvinne tok kontakt på denne måten?

Og hvordan kunne dere tenkt dere i så fall at det hadde foregått?

Jeg ønsker ikke å fremstå som desperat!! Jeg bare opplever at jeg har alt for få arenaer i min hverdag hvor jeg naturlig kommer i kontakt med potensielle partnere.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må gjøres diskre.

Ellers vil du bare skremme han vekk.

Hadde en jente gått opp til meg å begynt å flørte med meg, hadde jeg blitt veldig usikker.

for det er ikke egentlig normalt at helt fremmede begynner å flørte med andre, i hverfall ikke i norge.

Men presenter deg selv, spør hva han gjør forno, eller noe helt random. det hjelper med et godt smil også. :D lykke til

Gjest Thefainter
Skrevet

Hadde en jente gått opp til meg å begynt å flørte med meg, hadde jeg blitt veldig usikker.

for det er ikke egentlig normalt at helt fremmede begynner å flørte med andre, i hverfall ikke i norge.

Hvaaaa? Hvem flørter man med da? Venner og familie? :klø:

Hadde en jente begynt å snakke/flørte med meg på en helt vanlig hverdag hadde jeg blitt glad. Tenkt at dama var søt og tøff som ikke trengte å drikke seg halvveis drita først :)

Skrevet

halla folkens..

Jeg våknet opp med en melding i dag..

Der sto det.

Henne: "Hey mittnavn, du så veldig kjekk ut med de klærene vi valgte :D, hva skal du gjøre i dag? Kyss og klem ;D

Meg: tusen takk :D, du har god smak så jeg har deg til å takke. hehe :), vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. men vi kan jo finne på noe. kyss og klem tilbake :D

Henne: tja, det er veldig fint vær idag. skal vi spille litt vollyball kanskje?

Meg: jeg elsker vollyball, har du ball da?

Henne: jeg kjenner en som har

meg: kult, hvem skal vi ta med da? (var redd for at hun kanskje skulle ta med noen gutter hun liker.)

henne: petter, fredrik, henrik og per arne fra klassen min.

meg: høres godt ut...

henne: ja, de liker å spille vollyball også. så er nesten garatert at de blir med, har ikke spørt dem ennå, men de sier ja.. antar jeg :D

meg: ok, bare å få med dem. :)

Henne: kanskje vi kan ta en liten matbit etterpå? kyss og klem, gleder meg til senere idag.

meg: :D vi må være på lag da. ellers slår du meg igjen. haha kyss og klem :P, og ja, vi blir sikkert sultne da.

henne: ok, er det greit at guttene blir med oss å spiser da?

Meg: jo det er sikkert greit det.

Henne: Kult, da snakkes vi... Glad i deg.

Meg: gla i deg også. og det skal bli en morsom dag. :D

....

hun fikk bare med gutter, og spørte om dem kan spise med oss. samtidlig at hun skrev at hun var glad i meg.. er dette mikset signaler eller?

det virker som hun flørter med meg, men det kan jo hende at hun flørter med flere andre gutter.

Men på en annen side så er det alltid hun som skriver kyss og klem og glad i deg først..

jeg vet ikke hva jeg skal tro...

Skrevet

halla folkens..

Jeg våknet opp med en melding i dag..

Der sto det.

Henne: "Hey mittnavn, du så veldig kjekk ut med de klærene vi valgte :D, hva skal du gjøre i dag? Kyss og klem ;D

Meg: tusen takk :D, du har god smak så jeg har deg til å takke. hehe :), vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. men vi kan jo finne på noe. kyss og klem tilbake :D

Henne: tja, det er veldig fint vær idag. skal vi spille litt vollyball kanskje?

Meg: jeg elsker vollyball, har du ball da?

Henne: jeg kjenner en som har

meg: kult, hvem skal vi ta med da? (var redd for at hun kanskje skulle ta med noen gutter hun liker.)

henne: petter, fredrik, henrik og per arne fra klassen min.

meg: høres godt ut...

henne: ja, de liker å spille vollyball også. så er nesten garatert at de blir med, har ikke spørt dem ennå, men de sier ja.. antar jeg :D

meg: ok, bare å få med dem. :)

Henne: kanskje vi kan ta en liten matbit etterpå? kyss og klem, gleder meg til senere idag.

meg: :D vi må være på lag da. ellers slår du meg igjen. haha kyss og klem :P, og ja, vi blir sikkert sultne da.

henne: ok, er det greit at guttene blir med oss å spiser da?

Meg: jo det er sikkert greit det.

Henne: Kult, da snakkes vi... Glad i deg.

Meg: gla i deg også. og det skal bli en morsom dag. :D

....

hun fikk bare med gutter, og spørte om dem kan spise med oss. samtidlig at hun skrev at hun var glad i meg.. er dette mikset signaler eller?

det virker som hun flørter med meg, men det kan jo hende at hun flørter med flere andre gutter.

Men på en annen side så er det alltid hun som skriver kyss og klem og glad i deg først..

jeg vet ikke hva jeg skal tro...

Jeg hadde tolket dette som flørting i allefall... :enig:

Skrevet

TS her:

Jeg personlig hadde opplevd det som sjarmerende å bli kontaktet av en fyr ute i bybildet.

Men, jeg ser også at noen kanskje blir litt "satt ut" av en slik tilnærming, nettopp fordi ola normann ikke er vant til dette..

Synes det er vanskelig å finne en åpning for å ta kontakt...

Skrevet

Det slår meg stadig når jeg er ute i bybildet, at det er masse flotte menn rundt meg... På bussen, i parken, på kafeen, treningsenteret o.l

Da byskjekking bare ikke er greia for meg, så slår det meg at jeg at jeg burde finne nok "guts" til å ta kontakt i disse hverdagslige settingene..

Og hvordan kunne dere tenkt dere i så fall at det hadde foregått?

Jeg ønsker ikke å fremstå som desperat!! Jeg bare opplever at jeg har alt for få arenaer i min hverdag hvor jeg naturlig kommer i kontakt med potensielle partnere.. :sjenert:

Jeg hadde ikke hatt noe i mot eller sett negativt på om du var ganske rett frem - slå av en prat om whatever og om du liker fyrens førsteinntrykk så spør du om han vil bli med å ta en kopp kaffe etc... Når jenter/damer er 'mystiske' så pleier jeg ikke å skjønne hva de ville før leeeenge etter uansett...

Gjest Thefainter
Skrevet (endret)

Jeg hadde tolket dette som flørting i allefall... :enig:

Mhm jeg og!

Det finnes jenter som har mange guttevenner. Også har hun kanskje ikke så mange venninner som liker å spille volleyball? Ikke noe mer alvorlig enn det :)

Endret av Thefainter
Skrevet

Bra at du tar initiativ!

Men altså, trenger du det altså? Er det noe galt med deg, liksom?

Jeg mener, du er vel som jenter flest omsvermet av kjekke menn døgnet rundt, er du ikke? Bare du setter deg ned i en park i fem minutter så popper det opp av hunks hvor du måtte feste blikket: Heisann der! sier Jude Law, hengende i greinene på eika bak deg, Tjo bing! sier Justin Timberlake, kravlende opp av kummelokket, Hallais! sier Johnny Depp idet han liksom "tilfeldig" kommer slentrende mot deg. Dette skjer med jenter hver eneste dag, uavhengig av hvordan hun måtte se ut. Så trenger du egentlig ta kontakt? Bare len deg tilbake du og plukk nedfallsfrukten.

Skrevet

Bra at du tar initiativ!

Jeg mener, du er vel som jenter flest omsvermet av kjekke menn døgnet rundt, er du ikke? Bare du setter deg ned i en park i fem minutter så popper det opp av hunks hvor du måtte feste blikket: Heisann der! sier Jude Law, hengende i greinene på eika bak deg, Tjo bing! sier Justin Timberlake, kravlende opp av kummelokket, Hallais! sier Johnny Depp idet han liksom "tilfeldig" kommer slentrende mot deg. Dette skjer med jenter hver eneste dag, uavhengig av hvordan hun måtte se ut. Så trenger du egentlig ta kontakt? Bare len deg tilbake du og plukk nedfallsfrukten.

I hvilken by var det du holdt til sa du?

Nope, kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det der, så da er det sikkert noe galt m meg...- Men, anyway.. Det får jeg gjort lite m.. :gjeiper: Dessuten.. Det er noe med å ta kontakt m de JEG synes ser interessante ut..

Det er alltid hyggelig å bli oppsøkt, men det betyr jo ikke at det automatisk er gjensidig! Hvis jeg selv oppsøker, så er det selvfølgelig en risk for at man blir avvist, men tror de fleste vil tenke på det som et kompliment?

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Bra at du tar initiativ!

...Definerte du akkurat nå Johnny Depp som nedfallsfrukt???

Skrevet

...Definerte du akkurat nå Johnny Depp som nedfallsfrukt???

Blæh, du er bare pirkete. Skikkelig petimeterskreppe.

Skrevet

Merkelig! Hadde ikke likt det!

Syns mannen skal få ta seg av initiativene ;-D

Skrevet

Merkelig! Hadde ikke likt det!

Syns mannen skal få ta seg av initiativene ;-D

Hvorfor det? Det er jo bare smigrende om kvinner tar kontakt, vel. Og det viser at hun har litt guts, noe som igjen viser at hun er ei kvalitets-dame. Det verdsetter jeg, selv om jeg gjerne tar initiativ selv. Liker du bare passive kvinner du da, dvs. sekunda vare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...