AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Min eks og jeg gikk i fra hverandre for cirka 2 år siden. Jeg vet han har vært singel i to år, og vi har hatt litt sex, og pratet innimellom på telefon, osv. Da vi var sammen studerte han, som gjorde det slik at han hadde lite tid til meg og annet. Det endte med at jeg tok et valg, som han kaller det, for jeg var utro (og jeg angrer). Han kjøpte leilighet da vi var sammen, og ting gikk veldig bra, og han valgte å tilgi mitt sidesprang. Plutselig, etter en stund ber han meg flytte (2 mnd etter utroskapen). Han sier jeg kan bo i leiligheten hans/vår til jeg finner noe nytt. Hele denne greien skjønner jeg ikke, siden han faktisk tilga meg, men plutselig ombestemte han seg og KASTET MEG UT! Vel, vi har hatt sex to-tre ganger cirka etter bruddet i løpet av to år (vi hadde det i begynnelsen). Ellers snakker vi litt på nettet, og litt i tlf. Han er nå en fremgangsrik foretningsmann, og slik jeg kjenner han angrer jeg bittert på det jeg gjorde, men føler at pga studiene hans da, så la han litt opp til utroskapen selv. Så nå hører jeg plutselig ikke i fra han. Men så logget han seg på msn her om dagen. Fikk vite at han dater en gammel flamme av seg, og han mener helt seriøst at hun er "the one". Jeg har sett henne før, for han rotet med henne før han ble sammen med meg, og jada, hun er flott og se på, men tvilsomt spesielt smart. Jeg kan bare tenke meg at hun kun er ute etter status og penger ved å bli sammen med min eks, og ikke for å være innbilsk men jeg vet at jeg er hans store kjærlighet. Selvom jeg var utro ønsker jeg ikke at han skal gifte seg, få barn osv med ei som bare utnytter han og går rundt og ser deilig ut. Så i samråd med venninner ønsker jeg å ødelegge for henne. Jeg tror og at han muligens sier dette for å gjøre meg sjalu, jeg vet ikke, men uansett skal jeg sørge for at livet hans i det minste blir holdbart. Jeg kjenner henne ikke spesielt godt, men skal finne ut mer om henne, og bevise for henne hvordan hun er, men ellers er jeg ganske blank. Han er såpass sta, dumsnill og blåøyd at han sikkert tror på alt denne dama sier også, så jeg føler nesten at han må hjernevaskes her. Hvordan kan jeg ødelegge for henne? Jeg vet at dette virker veldig ondt av meg, men jeg har en god følelse på hva hun er ute etter. En mann i toppstilling som leder, med god inntekt, osv (han er ikke kjekk for henne tror jeg, og tvilsomt hennes type). Jeg gjør dette av kjærlighet for han. Jeg ønsker ikke at livet hans skal bli herpet rett og slett. Så ja, hvordan kan jeg skremme henne unna han? Blir det dumt å kontakte henne på facebook og be hun holde seg unna bestekompissen min?
Gjest gjest Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Så da er det bedre at du og din venninde herper livet hans???
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Hjelpes... Eier du ikke selvinnsikt, jente? Les ditt eget innlegg! Hold deg unna mannen. Jeg kan ikke fatte og begripe at du gir ham skylden for at du var utro ved å si at han la opp til det selv, det høres virkelig ikke ut som du angrer. Kan godt forstå at han kastet deg ut.
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Jeg kan garantere deg en ting, lille 14tis dame: i det øyeblikket han finner ut at du har gjort dette blir du helt uspiselig for han og han får faktisk sett hva slags lurvete kaliber du er laget av. Kjærlighet for han du liksom. Du er eiesyk, og det kan du like godt innrømme.
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Hun er da ute det de aller fleste kvinner ønsker seg? En målbevisst kjekkas som tar ansvar for livet sitt, har karriere og i tillegg er dønn betatt av henne. Du bør snarest slutte å tilegne både henne og eks'en din tanker og egenskaper du er overbevist om at de har. Slik jeg leser innlegget ditt er du på grensen til å defineres som lett psykotisk med paranoide trekk som bør vurderes for utredning og behandling.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Meg, meg, meg, meg, meg, MEG! Du gjør ikke dette for eksen din sin skyld. Du gjør det for din egen del. Du var utro, og han har funnet seg en annen en. Og du kaller henne uintelligent med dårlige motiver? Fysj! Slutt å blande deg, og kom deg videre i livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Så da er det bedre at du og din venninde herper livet hans??? Det er det jeg absolutt ikke gjør. Det jeg skal er jo å redde han. :klø: Hjelpes... Eier du ikke selvinnsikt, jente? Les ditt eget innlegg! Hold deg unna mannen. Jeg kan ikke fatte og begripe at du gir ham skylden for at du var utro ved å si at han la opp til det selv, det høres virkelig ikke ut som du angrer. Kan godt forstå at han kastet deg ut. Jeg legger ikke skylden på han (selvom han på den tid var enig i det og faktisk forsto mitt sidesprang til å begynne med), men det er ikke temaet her!! Jeg kan garantere deg en ting, lille 14tis dame: i det øyeblikket han finner ut at du har gjort dette blir du helt uspiselig for han og han får faktisk sett hva slags lurvete kaliber du er laget av. Kjærlighet for han du liksom. Du er eiesyk, og det kan du like godt innrømme. Jeg er ikke fjortiss, selvom jeg forstår at innlegget mitt oser fjortiss, noe jeg ser klart selv. Allikevel er jeg såpass desperat til å fullføre dette når jeg ser at alt han har bygget opp går nedenom og hjem. Hun er til og med to år eldre enn han. Stakkaren av min eks er kun 26 år, og hun er vel snart 29 tror jeg. Eiesyk har jeg alltid vært, men i dette tilfellet er det ikke det som er greien. Det er det at jeg VET at han egentlig vil ha meg og prøver å gjøre meg sjalu med henne, og jeg vet hva hun er ute etter hos han. Så ja, det jeg har planer om er fælt men det stopper ikke meg for det, spesielt ikke når han nesten kan ende opp i rennestenen pga henne?? Tviler på at han noen gang vil se meg som uspiselig men men Hun er da ute det de aller fleste kvinner ønsker seg? En målbevisst kjekkas som tar ansvar for livet sitt, har karriere og i tillegg er dønn betatt av henne. Du bør snarest slutte å tilegne både henne og eks'en din tanker og egenskaper du er overbevist om at de har. Slik jeg leser innlegget ditt er du på grensen til å defineres som lett psykotisk med paranoide trekk som bør vurderes for utredning og behandling. Så du sier at det å være en gold-digger er helt greit? Ellers sparer jeg meg for resten av innlegget ditt. Meg, meg, meg, meg, meg, MEG! Du gjør ikke dette for eksen din sin skyld. Du gjør det for din egen del. Du var utro, og han har funnet seg en annen en. Og du kaller henne uintelligent med dårlige motiver? Fysj! Slutt å blande deg, og kom deg videre i livet ditt. Hvorfor mener du det?? Og hvorfor gir ingen meg tips og svarer på det jeg spør om???? dette blir bare for dumt... Ja ok, takk for tipset Hilsen trådstarter.
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. september 2010 #10 Skrevet 13. september 2010 Er dette reelt? Meget sannsynlig. Det kryr av sånne historier fra virkeligheten. Hvor tror du manusforfattere av kiosklitteratur og såpeserier på TV henter inspirasjon? De vet hva som trigger målgruppa. Skal definitivt ikke skjære alle over en kam her men det hersker vel ingen tvil om at en god del kvinner har et tankemønster som er omtrent som TS sitt..... De skal det liksom bare være synd på og oppmuntres til hjelp og støtte. Menn som tenker og agerer irrasjonelt og kritikkverdig er svin som bør fengsles eller det som verre er...... Welcome to the real world......
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #11 Skrevet 13. september 2010 Er dette reelt? Jeg forstår at man lurer på dette, siden innlegget virker litt fjortiss og litt sykt, men hadde du visst om denne jenta hadde du ikke spurt om dette spørsmålet. Ja, alt er helt reelt og jeg lurer virkelig på hvordan jeg kan ødelegge dette. For å si det slik... hvor mange har ikke gjort dette mot ekser og lignende før? Jeg er ikke den eneste, jeg sier det alle tenker! trådstarter.
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. september 2010 #12 Skrevet 13. september 2010 Så du sier at det å være en gold-digger er helt greit? Ellers sparer jeg meg for resten av innlegget ditt. Hva hadde mitt svar til deg med gold-digger å gjøre? Jeg sparer meg for psycho-babes som er like åpne for innspill som Kim Il Sung, spør du her inne får du tåle svarene, hvis ikke - dropp det!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #13 Skrevet 13. september 2010 Meget sannsynlig. Det kryr av sånne historier fra virkeligheten. Hvor tror du manusforfattere av kiosklitteratur og såpeserier på TV henter inspirasjon? De vet hva som trigger målgruppa. Skal definitivt ikke skjære alle over en kam her men det hersker vel ingen tvil om at en god del kvinner har et tankemønster som er omtrent som TS sitt..... De skal det liksom bare være synd på og oppmuntres til hjelp og støtte. Menn som tenker og agerer irrasjonelt og kritikkverdig er svin som bør fengsles eller det som verre er...... Welcome to the real world...... Ja, welcome to the real world sier jeg og. Har faktisk opplevd lignende mot meg og mitt forhold med en annen eks før, så dette er noe mange bedriver hvis de enten er gale, sjalu, eller faktisk innser at noe må gjøres, som i mitt tilfelle er det sistnevnte alternativet. Jeg er ikke gal, sjalu eller noe, jeg er glad i han og ser kun at noe slemt, men nødvendig må gjøres. trådstarter
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #14 Skrevet 13. september 2010 Hva hadde mitt svar til deg med gold-digger å gjøre? Jeg sparer meg for psycho-babes som er like åpne for innspill som Kim Il Sung, spør du her inne får du tåle svarene, hvis ikke - dropp det! Beklager men det var slik jeg oppfattet det, hvis man søker en mann pga hans karriære. tråd.s
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2010 #15 Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg forstår at man lurer på dette, siden innlegget virker litt fjortiss og litt sykt, men hadde du visst om denne jenta hadde du ikke spurt om dette spørsmålet. Ja, alt er helt reelt og jeg lurer virkelig på hvordan jeg kan ødelegge dette. For å si det slik... hvor mange har ikke gjort dette mot ekser og lignende før? Jeg er ikke den eneste, jeg sier det alle tenker! trådstarter. Jeg har ALDRI tenkt slik. Og det kunne virkelig ikke ramlet meg inn å gjøre noe for å ødelegge noe som helst for min eks. Ikke at han har trengt hjelp til det da, men ... Og hvem han er sammen med interesserer meg mitt der jeg er høyest når jeg peller jordbær, så stryk dette "alle" greiene dine fortere enn svint. Men det er jo kjekt å se at psychostuntet ditt i virkeligheten ikke handler om å hjelpe han men å sørge for at han ikke blir sammen med henne slik at du kan få han i stedet. Endret 13. september 2010 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #16 Skrevet 13. september 2010 Jeg har ALDRI tenkt slik. Og det kunne virkelig ikke ramlet meg inn å gjøre noe for å ødelegge noe som helst for min eks. Ikke at han har trengt hjelp til det da, men ... Og hvem han er sammen med interesserer meg mitt der jeg er høyest når jeg peller jordbær, så stryk dette "alle" greiene dine fortere enn svint. Men det er jo kjekt å se at psychostuntet ditt i virkeligheten ikke handler om å hjelpe han men å sørge for at han ikke blir sammen med henne slik at du kan få han i stedet. Dette er ikke et spill, og syns folk her overdriver skikkelig og syns det er slemt at dere kaller meg psycho, paranoid osv. Er det noe jeg ikke er så er det det. Tror ikke folk her skjønner noe av det jeg har skrevet en gang. Jeg innrømmer at jeg gjerne skulle hatt han, men grunnen til at jeg vil dette er fordi jeg ikke ønsker at det skal gå til helvette med han. At han får barn med henne og plutselig sitter der med skyhøye regninger/bidrag til barna da hun finner det for godt å f.eks stikke når det skjer, også blakker han seg på en bitch rett og slett. Og ja, jeg vet at han da ville kommet til meg, men det er ikke hovedgrunnen til at jeg gjør det!! Hva med å forstå hva jeg vil og hvorfor??? tråd.s
Sherry Skrevet 13. september 2010 #17 Skrevet 13. september 2010 Må nesten litt le. Skjønner fyren godt, hadde kastet deg ut på flekken. Så påstår du at det er hans skyld fordi han studere? HAHAHA. Kanskje derfor han gjør det så bra karrieremessig. Hold deg unna stakkars mannen. Og hvorfor tror du at du er kvinnen i hans liv? Hadde ikke han vært hos deg nå da?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. september 2010 #18 Skrevet 13. september 2010 Hvis det ble slutt for to år siden burde du ha kommet over ham nå. To år er jævlig lenge å sutre over en fyr som ikke vil ha deg.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2010 #19 Skrevet 13. september 2010 Det er da vel ganske opplagt hva du kan gjøre. Du kan avsløre henne, dersom hun er så ille som du fremstiller henne. Du leier en kjekk mann som kan gi seg ut for å være rik, og ber han forføre og gi falske løfter til denne dama. Og sørg for at det blir tatt bilder selvfølgelig.
Gjest perspektiv Skrevet 13. september 2010 #20 Skrevet 13. september 2010 well well well..... hvis denne damen er så forferdelig og feil for han så enten er han intelligent nok til å finne ut av dette på egenhånd, eller så tror du genuint at han er så dum at han ikke kommere til å skjønne dette. Så, om han er så dum å ikke ser det, er dette noen du vil ha? Om han er intelligent nok, så står du der fortsatt, og er god og varm og vennskapelig å kanskje håper på noe mer når han trenger en skulder. Og det værste er nok at utsagnet om at "sannheten alltid kommer for en dag" har rot i virkeligheten, så om du gjennomfører dette kommer det nok frem til slutt. Og tviler på han står der med roser i hånden og takker deg for innsatsen. Det er nå en gang slik at alle og enhver er ansvarlig for seg selv. Og verken denne mannen, hans foreldre, gud,venner eller samfunnet, har utpekt deg til å ha rett til å (forsøke) styre hans liv, påvirke det, bestemme hva som er rett og galt i hans liv, og ivertfall ikke ta valgene for han. Ut fra deres sporadiske kontakt kan man ikke karakterisere dere for nære venner/gode venner/bestevenner. Har du kanskje tenkt på å prøve å date noen andre? Finne på noe nytt i hverdagen? lære et nytt språk kanskje? Så får du tankene dine over på noe/noen annet/andre. Litt av det skumle her er vel at dine venner kan virke støttende nå når det er på det "morsomme" planleggings stadiet, men om du har tenkt å gjennomføre noe sånt så blir nok det en tankevekker for de og deres tillit og tro på deg. Håper du klarer å legge alt med denne mannen bak deg og skape nye minner med en ny som springer etter deg og er gira på kun deg! Som du ikke i en million år kunne tenke deg å være utro mot! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå