Gjest søta Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Noen andre som opplevde det? Hvordan går det etterhvert? Det er mye vanskeligere å komme seg på beina igjen når jeg er nødt å se hans fjes hver bidig dag.
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg synes du kunne begrenset deg til å starte kun en tråd. Jeg er klar over at kvinner har vesentlig høyere terskel for å akseptere at de ikke blir vurdert/funnet gode nok men du trenger ikke bære mer ved til det bålet i denne omgang. Du har da fått tilstrekkelig med sympati og støtteerklæringer i de to andre trådene. Skal du først ha noe konstruktivt inn; flytt/bytt skole/bytt jobb Og skulle du - mot formodning - være en ny trådstarter, ha meg unnskyldt men les da de andre trådene, som er dønn like. Endret 13. september 2010 av Gorgonzola
Wonders Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Til TS; nei, jeg driter ikke der jeg spiser.
Ava Mae Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 (endret) Til TS; nei, jeg driter ikke der jeg spiser. Denne tror jeg havnet i feil tråd og skulle muligens i tråden om offentlig amming Endret 14. september 2010 av Ava Mae
Gjest søta Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Til TS; nei, jeg driter ikke der jeg spiser. Likestiller du det å drite med å ha sex eller med å dumpe folk, eller med å ha sex for så å dumpe folk?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 I don't shit where I eat er et ganske vanlig uttrykk og vil tippe Wonders mener at hun ikke blir sammen med noen på feks jobb hvor hun må være hver dag. Ellerno..
Ava Mae Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 I don't shit where I eat er et ganske vanlig uttrykk og vil tippe Wonders mener at hun ikke blir sammen med noen på feks jobb hvor hun må være hver dag. Ellerno.. Aaaahhhh. Uff da Ava
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå