Gå til innhold

Jeg er nødt til å se ham som dumpet meg hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som opplevde det? Hvordan går det etterhvert? Det er mye vanskeligere å komme seg på beina igjen når jeg er nødt å se hans fjes hver bidig dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Jeg synes du kunne begrenset deg til å starte kun en tråd.

Jeg er klar over at kvinner har vesentlig høyere terskel for å akseptere at de ikke blir vurdert/funnet gode nok men du trenger ikke bære mer ved til det bålet i denne omgang. Du har da fått tilstrekkelig med sympati og støtteerklæringer i de to andre trådene.

Skal du først ha noe konstruktivt inn; flytt/bytt skole/bytt jobb

Og skulle du - mot formodning - være en ny trådstarter, ha meg unnskyldt men les da de andre trådene, som er dønn like.

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Til TS; nei, jeg driter ikke der jeg spiser.

Skrevet (endret)

Denne tror jeg havnet i feil tråd og skulle muligens i tråden om offentlig amming :ler:

Endret av Ava Mae
Skrevet

Likestiller du det å drite med å ha sex eller med å dumpe folk, eller med å ha sex for så å dumpe folk?

Skrevet

I don't shit where I eat er et ganske vanlig uttrykk og vil tippe Wonders mener at hun ikke blir sammen med noen på feks jobb hvor hun må være hver dag. Ellerno..

Skrevet

I don't shit where I eat er et ganske vanlig uttrykk og vil tippe Wonders mener at hun ikke blir sammen med noen på feks jobb hvor hun må være hver dag. Ellerno..

Aaaahhhh. Uff da Ava :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...