Gå til innhold

Fangene på fortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når det starter igjen?

Skrevet

Skal de begynne med det igjen? Det må jeg se på! Tipper det skal gå på tv3 siden det gjorde det før, så kommer vel reklame om det. Om når det starter.

Skrevet

Jeg var skikkelig fan av Fangene på fortet! Håper det begynner igjen :D Vet at det har gått på svensk tv4 for litt siden.

Skrevet

Åhh yes!! Gleder meg! Savnet den skikkelig, synes det var så gøy å se på. :popcorn:

Skrevet

Så nettopp en oversikt over tv-premierene de neste månedene, og Fangene på fortet var ikke listet der, ihvertfall. Om den var helt riktig kommer det ikke før tidligst i januar...

Skrevet

På TV3 sine "spørsmål og svar"-sider, oppdatert 1. september, står følgende:

Kommer Fangene på fortet tilbake?

Ja, serien er ferdig innspilt. Det er ikke bestemt når den kommer på tv.

Skrevet

Fangene på fortet var noe av det kjekkeste jeg visste å se på når jeg var liten! Lurte alltid på hvem det var som måtte stikke hendene nedi krukkene eller gå gjennom alt "spindelvevet" og dra lappene av magen på tarantellene!

Blir et ordentlig nostalgisk øyeblikk, når det enn kommer :tommelsmil:

*har themesangen på hjernen*

Skrevet

Kanskje det blir sendt når robinson er ferdig...? Bare en teori :gjeiper:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Fangene på fortet var noe av det kjekkeste jeg visste å se på når jeg var liten! Lurte alltid på hvem det var som måtte stikke hendene nedi krukkene eller gå gjennom alt "spindelvevet" og dra lappene av magen på tarantellene!

Blir et ordentlig nostalgisk øyeblikk, når det enn kommer :tommelsmil:

*har themesangen på hjernen*

Kanskje ikke så lurt å melde seg på hvis man har edderkopp skrekk. Tar heller å hopper utover stup enn å dra av lapper dra magen på en tarantell!!

Skrevet

Jeg likte programmet kjempegodt den første gangen det gikk. Det var vel i 1993, vil jeg tro. Jeg gledet meg til hver fredag da det skulle sendes, da benket jeg meg foran TV-en alene. Ingen av vennene mine likte programmet, men jeg var helt hekta. Det var så ulikt alt annet som var på TV den gangen.

Da det kom tilbake for 10 års tid siden, ble det ikke til at jeg fulgte noe særlig med. Men jeg har tenkt å se det nå.

Skrevet

Åhh, så gøy! Jeg elsket å se på det før. Gleder meg til det begynner igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...