AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Vi var og kikket på ny lommebok til min kjære, da eg spottet drømmevesken. Nyydelig semsket, myk og fantastisk veske....men sukk altfor dyr! jeg tullet med at den passet bra til julegave;) Da han sa.."Har du lyst på den? da skal du få den nå!" Målløs og rørt til tårer fikk eg en fantastisk veske..fordi eg fortjener det:) SUKK:)
Gjest Bella_ Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 såå søtt:)Snille kjærester er alltid fint å ha.Hyggelig å høre noe pent her på denne samlivstråden:)Ikke mye av det her ellers hehehe:)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 ååå kjempe koselig Jeg og vil ha en overraskelse av kjæresten...hehe
Mann-87 Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Nå er han vel sikret kjæreste for et par måneder til
Gjest tronder Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 hurra.. Når en mann spanderer fordi han har lyst så er det også feil. Hva er det neste? TS: Gled deg over gaven og kos deg sammen med kjæresten din du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå