Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på samme sted, og treffer henne av og til tilfeldig på kjøpesenteret, kino o.l. De hadde et av og på forhold, hun var utro, og det var hun som gjorde det slutt.

Det jeg har reagert på er at sammen med meg oppfører han seg normalt, men med en gang han ser henne skifter han personlighet. Han blir mer høyrøstet og prøver å være morsom og sjarmerende. På meg virker det som han "bruser med fjærerne" og vil imponere henne.

Hva tror dere dette betyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på samme sted, og treffer henne av og til tilfeldig på kjøpesenteret, kino o.l. De hadde et av og på forhold, hun var utro, og det var hun som gjorde det slutt.

Det jeg har reagert på er at sammen med meg oppfører han seg normalt, men med en gang han ser henne skifter han personlighet. Han blir mer høyrøstet og prøver å være morsom og sjarmerende. På meg virker det som han "bruser med fjærerne" og vil imponere henne.

Hva tror dere dette betyr?

Han har følelser for dama fortsatt ! " Spenning " i luften når de ses tilfeldig osv ...I hvertfall fra hans side - selv om hun er " ferdig " med han .

Sorry - men hun gjorde det slutt . Menn har vanskelig for å akseptere det ...for han var ikke gått lei av henne ..

Skrevet

neida, slapp av, helt normalt.

Hun dumpet ham ikke sant, nå vil han vise henne at det var dumt:-)

Jeg ville ialle fall reagert slik, hvis jeg ble løyet for (utro) og dumpet. Da ville jeg også brust litt med fjærene og forsøkt å gjøre meg attraktiv. Jeg tror det handler om hans selvfølelse dette.

Så framt dere ellers har et normalt og godt forhold synes jeg ikke du skal gruble for mye på dette:-)

Skrevet

Jeg tror han gjør dette bare for å vise at han har det bra. Litt sånn.. " nå kan du se hvor dum du var som dumpa meg, jeg har det knall bra nå" hehe. Ikke bekymre deg om dette.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Han har følelser for dama fortsatt ! " Spenning " i luften når de ses tilfeldig osv ...I hvertfall fra hans side - selv om hun er " ferdig " med han .

Sorry - men hun gjorde det slutt . Menn har vanskelig for å akseptere det ...for han var ikke gått lei av henne ..

Pisspreik! :kjefte:

Menn har slett ikke vanskelig med å akseptere at dama gjør det slutt, som kjønn er vi ganske vant til det i forhold til kvinner. Vi kommer over eks'er både raskere og bedre enn hva kvinner gjør.

neida, slapp av, helt normalt.

Hun dumpet ham ikke sant, nå vil han vise henne at det var dumt:-)

Jeg ville ialle fall reagert slik, hvis jeg ble løyet for (utro) og dumpet. Da ville jeg også brust litt med fjærene og forsøkt å gjøre meg attraktiv. Jeg tror det handler om hans selvfølelse dette.

Så framt dere ellers har et normalt og godt forhold synes jeg ikke du skal gruble for mye på dette:-)

Signeres! :jepp:

Skrevet (endret)

:roll:

Hvordan kan du vite dette?

Det kan godt være motsatt. Eller at han ønsker å vise frem sin nye til henne som var utro og dumpa han?

Alle menn er ikke slik du beskriver dem, men trolig de du kommer borti er. ;)

Endret av Sæzzy
Skrevet

Det er jo ikke sikkert dette betyr så veldig mye, hva vet jeg. Menn er noen rare skapninger som jeg ikke forstår meg på overhodet.

Men huff, så grusomt irriterende da. :kjefte:

Jeg har har et par ekser som har gjort det samme, ikke bare ovenfor eksene, men ovenfor alle kvinner, unntatt meg selvsagt!!

Ovenfor andre kvinner, kunne de smile, flørte og le og være morsomme, mens sammen med meg, satt de passive foran tv'n og var sure og kjedelige og knapt tilsnakkendes.

Man blir jo lei seg av sånt, og man begnner jo å lure. Tenker at, hvorfor vil han imponere dem? Ser han på de som en mulig elskerinne eller hva? Osv... :klø:

Jeg ville nok krevd å få en god forklaring på denne oppførselen, for den er jo ganske påfallende. Merkelig at mennene ikke forstår selv at slik oppførsel kan oppfattes som truende for partneren. Man vil jo helst være den som får ham til å føle seg mest tilfreds og glad.

Skrevet

Kjæresten til en venninne av meg var supersjarmerende mot meg og en annen venninne da vi møtte dem på kafe en gang. Han åpna dørene for oss, skjenket i glassene våre, snakket masse med oss, og satt mer i nærheten av oss enn venninna vår. Vi snakket med henne og såklart, mens han var mest opptatt av å få oss til å le. Han prøvde etter hvert å vitse litt på hennes bekostning og. Hva faen er det han driver med tenkte jeg.. Raring!

Han pleide å være sånn mot alle. Få alle til å le, snakke mye om seg selv, og la hun havne i bakgrunn en stund... Når de er alene er han god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...