Gjest Juni Skrevet 15. september 2010 #41 Skrevet 15. september 2010 Ikke at jeg mener dere nødvendigvis er prippne, men jeg mener å ha lest at det er flere bakterier i munnen en i musa. Bevare meg vell, kvinne. Hvem snakker om bakterier her? Skjønner du aldri har følt den ekte gleden med å elske med en du elsker og nyter. Du har et forferdelig kaldt forhold til naturlig kropskontakt mellom mann og kvinne.
Gjest Raindrops Skrevet 15. september 2010 #42 Skrevet 15. september 2010 Bevare meg vell, kvinne. Hvem snakker om bakterier her? Skjønner du aldri har følt den ekte gleden med å elske med en du elsker og nyter. Du har et forferdelig kaldt forhold til naturlig kropskontakt mellom mann og kvinne. Hva i alle dager gjør at du kommer til den konklusjonen?
FantasDick Skrevet 16. september 2010 #43 Skrevet 16. september 2010 Jeg har bare blitt ditcha en gang, og jeg tror ikke grunnen var at jeg ikke sugde. Jeg velger å tro at det ikke er så viktig at man blir dumpa pga manglende oralsex. Når jeg møtte samboeren min ga jeg klar beskjed om at jeg ikke utførte oralsex. Han sa det ikke gjorde noe. Etter noen år sammen bestemte jeg meg for å prøve likevel, og nå liker jeg det og gjør det så ofte han vil. Vi er nok fornøyde begge to!
Ocean Angel Skrevet 16. september 2010 #44 Skrevet 16. september 2010 Bevare meg vell, kvinne. Hvem snakker om bakterier her? Skjønner du aldri har følt den ekte gleden med å elske med en du elsker og nyter. Du har et forferdelig kaldt forhold til naturlig kropskontakt mellom mann og kvinne. For en konkulusjon! Tror heller det er du som ikke har opplevd den store gleden ved dette! Vil ikke si du har et varmt og naturlig forhold til kroppskontakt, hvis alt er så ekkelt.. Oralsex er vel ikke så veldig kald og unormal kroppskontakt mellom mann og kvinne...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #45 Skrevet 16. september 2010 Jeg ser at mannen min liker det godt, men han er tydeligvis ikke så avhengig av det. Da hadde han dusjet oftere før sengetid istedet for å spille en time Red dead redemtion ekstra. Skulle gjerne gjort det oftere jeg, men det skal være nyvasket og rent, så da er det hele opp til ham..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå