Gå til innhold

Suging - avgjørende for et forhold?

Fremhevede innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Sist vi prata om det, sa typen at han egentlig synes jeg gjør det for ofte... Som vil si kanskje et par ganger i måneden. Så nei; for noen er det ikke avgjørende. Han liker at jeg gjør det, men det er vel mest det at det er en skjelden gave han setter pris på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er menn så besatt av å få kuken sin sugd hele tiden? Det er mange kvinner som lever godt med at de ikke blir slikket, men for menn er det nærmest et must å bli sugd - hvis ikke så dumper de dama. Jeg synes det er skrekkelig egosisitk og frekt, spesielt hvis resten av forholdet fungerer perfekt. Jeg liker ikke å suge, og jeg kunne aldri verden vært sammen med en mann som hade tvunget meg til det. Fysj!

Kvinner og menn har forskjellige kjønnsorgan. Mannen spruter. Det er ingenting som er så digg som å sprute magen full på ei dame. Kvinner har ikke samme trang. For kvinnen er det viktigere å bli satt pris på. Som hun jo blir når hun suger.

Derfor er det viktigere for menn å bli sugd enn det er for kvinner å bli sleiket.

Skrevet

Kvinner og menn har forskjellige kjønnsorgan. Mannen spruter. Det er ingenting som er så digg som å sprute magen full på ei dame. Kvinner har ikke samme trang. For kvinnen er det viktigere å bli satt pris på. Som hun jo blir når hun suger.

Derfor er det viktigere for menn å bli sugd enn det er for kvinner å bli sleiket.

tull!! en kvinne kan sprute, og en kvinne får nesten ALDRI orgamse av menn om de ikke slikker siden de fleste menn er elendig i sengen og har for litten penis til og gi det som skal til, det er viktigere i forhold at menn slikke enn at kvinne suge, orgasme får di uansett og det er viktigst.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Hold kjeft. Grunnen til at jeg liker at han slikker meg er ikke at jeg ikke føler meg satt pris på ellers... Dessuten kan jenter også sprute...

Skrevet

:ler:

Noen jenter liker å suge, men for mange handler det om forventinger. Ja, de liker å tilfredsstille fyren de er sammen med, men innerst inne tror jeg mange av dem hadde ønsket at gutta var like ivrige på å tilfredsstille dem tilbake. Men å slikke mus er det ikke mange som liker eller blir tent av å gjøre. Gutter er rett og slett flinkere til å ta for seg.

Skrevet

tull!! en kvinne kan sprute, og en kvinne får nesten ALDRI orgamse av menn om de ikke slikker siden de fleste menn er elendig i sengen og har for litten penis til og gi det som skal til, det er viktigere i forhold at menn slikke enn at kvinne suge, orgasme får di uansett og det er viktigst.

Sant. Var det ikke en eller annen undersøkelse (noen år tilbake) som viste at lesbiske kvinner fikk flere orgasmer enn heterofile kvinner? Synd at gutter ikke tenker på noe annet enn sin egen nytelse. Kankje det er flaut å slikke? Kanskje de føler seg mindre mannlige når de gjør det?

Skrevet

Sant. Var det ikke en eller annen undersøkelse (noen år tilbake) som viste at lesbiske kvinner fikk flere orgasmer enn heterofile kvinner? Synd at gutter ikke tenker på noe annet enn sin egen nytelse. Kankje det er flaut å slikke? Kanskje de føler seg mindre mannlige når de gjør det?

også syte di og klage om "utroskap" hele tiden når de ikke gidd og gjøre noe som helst for og unngå at andre er "bedre"....

Skrevet

Kankje det er flaut å slikke? Kanskje de føler seg mindre mannlige når de gjør det?

Forstår jeg godt...mange damer liker det ikke i det hele tatt!!!

Kan godt suge en partner, men aldri la han "slikke" meg!!

Skrevet

Forstår jeg godt...mange damer liker det ikke i det hele tatt!!!

Kan godt suge en partner, men aldri la han "slikke" meg!!

Samme her! Jeg hater også å bli tilfredsstilt. Mye bedre å vite at han får orgasmene sine enn at jeg har det ekstra deilig.

Skrevet

Sist vi prata om det, sa typen at han egentlig synes jeg gjør det for ofte... Som vil si kanskje et par ganger i måneden. Så nei; for noen er det ikke avgjørende. Han liker at jeg gjør det, men det er vel mest det at det er en skjelden gave han setter pris på.

Samme her...det blir jo bare helt fjernt om man skal gjøre det hver gang en kysser lizzom...lameGjør det ca. et par ganger i året.

Skrevet

For meg er oralsex ganske avgjørende. Jeg elsker å både gi og få, og hadde nok ikke vært fornøyd med sexlivet om det var fraværende..

Det er forøvrig tull at kvinner ikke trenger det like mye som menn.

• Liker 1
Skrevet

For meg er oralsex ganske avgjørende. Jeg elsker å både gi og få, og hadde nok ikke vært fornøyd med sexlivet om det var fraværende..

Det er forøvrig tull at kvinner ikke trenger det like mye som menn.

Snakk kun for deg selv og et par til da...mange kvinner hater oralsex!!

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Snakk kun for deg selv og et par til da...mange kvinner hater oralsex!!

Ja, men ikke alle. Dermed er det like idiotisk å si at ingen gjør det.

Artig med nettforum.

Skrevet

Nr 2 - En djevel på å suge, ville gjerne og ofte, digg men jeg avslutta det hele, hun var sprø

Hvis hun utga seg for å være gladkristen i tillegg er jeg redd vi har samme eks :ler:

Skrevet

Hmmm... En dame som ikke suger er som en bil med et gir som mangler. Det går jo an, men det er helt klart noe som mangler.

Skrevet

Om mannen ikke liker å bli sugd dumper JEG han! Jeg vil ha en som liker å ha sex, liker å prøve ting.. Man må utfylle hverandre og tilfredstille hverandres behov.. Sjønner ikke hvorfor folk (jenter spessielt) er så prippene i senga, det er jo bare snakk om sex, ikke farlig ekstremsport eller no.. man gjør det for å ha det deilig og gøy sammen.. skjønner ikke helt hva som skremmer og gjør det skummelt her..

Skrevet

Blandt heterofile par er suging unormalt og uetisk. Dette hører til homofile. Menn som sier de vil bli sugd av damen har homofil legning.

Skrevet

Om mannen ikke liker å bli sugd dumper JEG han! Jeg vil ha en som liker å ha sex, liker å prøve ting.. Man må utfylle hverandre og tilfredstille hverandres behov.. Sjønner ikke hvorfor folk (jenter spessielt) er så prippene i senga, det er jo bare snakk om sex, ikke farlig ekstremsport eller no.. man gjør det for å ha det deilig og gøy sammen.. skjønner ikke helt hva som skremmer og gjør det skummelt her..

Så fordomsfull du er. Man er ikke da nødvendigvis "prippen" bare fordi man ikke liker å suge! Hvorfor skal jeg gjøre noe som gjør meg uvel, eller noe som ikke tenner meg? Det betyr ikke at jeg ikke elsker ham. Eller at jeg ikke tenner på ham. Sex er faktisk mer enn bare kuksuging. Sug så mye du vil, men ikke døm dem som ikke liker å gjøre det. Føler at jeg blir direkte irritert her. :kjefte:

Skrevet

Er så enig med deg. Skjønner ikke dette med å suge hverandre nedentil. Munnen bruker vi til å kysse og smake på hverandre ellers på kroppen. kysse på munnen, susse på øyet, slikke på øreflippen, bite lett i i brystvortene osv...

Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke at jeg mener dere nødvendigvis er prippne, men jeg mener å ha lest at det er flere bakterier i munnen en i musa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...