Gå til innhold

Suging - avgjørende for et forhold?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt på dette med suging... Mange som mener at dette er avgjørende for et forhold? Hvis alt annet var bra, men man sjelden eller aldri ble sugd, ville dette vært grunn nok til å avslutte forholdet?

Jeg har nok vært noe "prippen" og ment at det var noe jeg "aldri" skulle gjøre. Likevel gjorde jeg det én gang jeg var full, har en tendens til å miste litt hemninger da (merkelig det der... ;)), samtidig som jeg gjerne ville at han skulle ha det bra. Syns det var helt greit (vet ikke hva han syns...), og kunne helt sikkert gjort det igjen, men tør ikke. Og eneste grunnen til det er jo at jeg ikke har erfaring, og heller ikke vil skuffe. Finnes jo en haug med "sugeguider", men er usikker likevel. Dessuten er jeg ikke god til å prate om dette her heller..... Blir en ond sirkel! Sies jo at "øvelse gjør mester", men...

Nå er jeg jo singel, men har vært litt frem og tilbake med samme fyren i ett par år. Hadde vi vært sammen, hadde jeg helt sikkert "gitt mer" (turt mer...???).

Og hvor mange jenter suger på ONS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt ons, men jeg ser på oralsex som en naturlig del av mitt sexliv. Vilket vil si at jeg suger fyren første gangen vi er sammen, uansett hvor godt jeg kjenner han. Men jeg har vært i et forhold der fyren ikke var så gira på å bli sugd. Det falt bare ikke naturlig for han, hele oralsexen. Så det er ikke nødvendigvis en dealbreaker at du ikke vil suge, det tror jeg ikke.

Skrevet

Har sugd en gang på ons, og følte vel at det ikke var helt rett. Greit, hadde endel alkoholinntak. Så merkelig det der ja :gjeiper:

Pleier å ta en liten stund før jeg foreslår suging når jeg er i et forhold, rett og slett fordi jeg synes det er veldig intimt. Jeg har aldri lest noen "sugeguide" og har heller ikke en haug med erfaring. Men de jeg har gjor det på har alltid likt det veldig godt. Dersom jeg er veldig trygg på personen, så pleier jeg å spørre hva han liker best, osv. Er jo slik man lærer, mener jeg da..

Skrevet

Nei, for min del er det ikke avgjørende. Det ville nok allikevel vært et savn. Som du sier, øvelse gjør mester. Les deg til noen tips, og kom deg ut og sett det ut i praksis. Du vil glede "prøvekaninen".... ;)

Skrevet

Det er vel ikke avgjørende, men det er nok flertallet av menn som liker det.. jeg synyes det er veldig opphissende å suge kjæresten også, så da er det jo digg for begge.. Hvis du selv har lyst å gjøre det, tror jeg ikke du trenger å være redd for at det ikke er bra nok, han vil nok like bare det at du gjør det i det hele tatt! Bare gjør det, ikke bekymre deg;)

Skrevet

Selvsagt skal du suge ham! Hva slag kjæreste er du egentlig? Det er jo den største nytelsen en mann kan oppleve. Utrolig mye deiligere enn vanlig samleie. :jepp: Inn og ut av fitta er så utrolig kjedelig.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

I kronologisk rekkefølge de siste 12 år, med fire damer:

Nr 1 - Kunne ikke suge men ville gjerne - ikke noe must for meg

Nr 2 - En djevel på å suge, ville gjerne og ofte, digg men jeg avslutta det hele, hun var sprø

Nr 3 - Dyktig på å suge men ville sjelden, jeg levde fint med det, men ikke med henne

Nr 4 - (Nåværende); Dyktig på å suge og veldig ivrig (skjer 9 av 10 ganger vi har sex) og jeg er happy gitar med det.

Suging er vel så digg visuelt som fysisk for min del.

Svaret blir da: Dersom dama nekter å suge nå og i all fremtid er det trøblete. Jeg ville tenke at hun ikke tenner tilstrekkelig/finner meg attraktiv nok om hun inntar en sånn holdning. Hadde neppe delt resten av livet med ei som var såpass kjip.

Er hun dyktig/ønsker å lære å bli dyktig og gjerne suger innimellom - helt flott

Er hun dyktig og ivrig (hun tar initiativet) fordi hun begjærer meg og det skjer med en frekvens på mellom 5 og 9 av 10 ganger - I'm in

Skrevet

Jeg elsker å suge! og har ikke opplevd at noen ikke vil bli sugd, for å si det sånn.. Tror de fleste menn ønsker det, selvom de ikke akkurat "tvinger" deg til å gjøre det.. Like greit å lære seg det først som sist;) Du kjenner jo fyren godt, så det er vel ikke så skummelt da, vel? Øv deg på han, han kommer garantert ikke til å klage.. kanskje han gir deg noe igjen også? Nyt,ikke tenk, det går så bra, skal du se;) Lykke til!

Skrevet

Finnes vel ikke noe deiligere enn å suge? Jeg elsker å gjøre det på kjæresten min. Både jeg og han elsker å suge pikk. Ja, han er bifil. ;) Enkelte ganger så hender det at vi har trekant med en annen mann, og da blir det rene sugefesten. Alle vil selvfølgelig ha en stor pikk i munnen! Yummy. :)

Skrevet

Lurer litt på dette med suging... Mange som mener at dette er avgjørende for et forhold? Hvis alt annet var bra, men man sjelden eller aldri ble sugd, ville dette vært grunn nok til å avslutte forholdet?

Jeg har nok vært noe "prippen" og ment at det var noe jeg "aldri" skulle gjøre. Likevel gjorde jeg det én gang jeg var full, har en tendens til å miste litt hemninger da (merkelig det der... ;)), samtidig som jeg gjerne ville at han skulle ha det bra. Syns det var helt greit (vet ikke hva han syns...), og kunne helt sikkert gjort det igjen, men tør ikke. Og eneste grunnen til det er jo at jeg ikke har erfaring, og heller ikke vil skuffe. Finnes jo en haug med "sugeguider", men er usikker likevel. Dessuten er jeg ikke god til å prate om dette her heller..... Blir en ond sirkel! Sies jo at "øvelse gjør mester", men...

Nå er jeg jo singel, men har vært litt frem og tilbake med samme fyren i ett par år. Hadde vi vært sammen, hadde jeg helt sikkert "gitt mer" (turt mer...???).

Og hvor mange jenter suger på ONS?

mange er altfor pripne!! suge og anal på ONS er helt normalt blant oppegående menesker, er bare å få i seg nok drinker fra kjekkasen på byen først det ;)

Skrevet

Jeg kan bare ikke være kjæreste med noen som ikke vil gjøre det..

Det er for meg en viktig del av samlivet.

Hvis jeg blir sugd til orgasme kommer jeg mye kraftigere enn ved samleie.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hvis du møter en fyr som elsker deg, kommer han ikke til å dumpe deg utelukkende fordi du ikke suger ham.

Men det kan hende manglende oralsex får ham til å bli rastløs (ønsker oralsex) eller usikker på deg (vet ikke om du tenner på ham) osv, og at dette medfører problemer i forholdet (sjalusi, misunnelse, dårlig sexliv, manglende kommunikasjon, undertrykkede følelser) som får ham til å dumpe deg eller omvendt.

Men seriøst; hvis en fyr noensinne sier til deg "jeg dumper deg, du suger ikke." håper jeg du ikke bryr deg. Da var han ikke glad i deg for den du er..

Skrevet

Jeg får faktisk kun orgasme når jeg blir sugd. Vanlig samleie gir meg ingenting.

Skrevet

Det kan være avgjørende i en positiv forstand. Om hun klarer suge meg til orgasme vil det selvfølgelig tale til hennes fordel når jeg evaluerer forholdet. Om hun ikke vil suge kan jeg leve med det om resten er veldig bra. Heller ingen suging enn dårlig suging, for å si det sånn.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet.

Skrevet

Hvorfor er menn så besatt av å få kuken sin sugd hele tiden? Det er mange kvinner som lever godt med at de ikke blir slikket, men for menn er det nærmest et must å bli sugd - hvis ikke så dumper de dama. Jeg synes det er skrekkelig egosisitk og frekt, spesielt hvis resten av forholdet fungerer perfekt. Jeg liker ikke å suge, og jeg kunne aldri verden vært sammen med en mann som hade tvunget meg til det. Fysj!

Skrevet

Hvorfor er menn så besatt av å få kuken sin sugd hele tiden? Det er mange kvinner som lever godt med at de ikke blir slikket, men for menn er det nærmest et must å bli sugd - hvis ikke så dumper de dama. Jeg synes det er skrekkelig egosisitk og frekt, spesielt hvis resten av forholdet fungerer perfekt. Jeg liker ikke å suge, og jeg kunne aldri verden vært sammen med en mann som hade tvunget meg til det. Fysj!

en mann som ikke slikke får ikke ha dame lenge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...