AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Er det sånn at om man da registrerer seg på nytt med sammen navn og mailadresse, så vil de samme vennekontaktene forstatt være der? Eller må de legges til på nytt? Og hva med personlige meldinger etc? Kjenner jeg trenger en pause fra Facebook, men kanskje jeg registrerer meg på nytt om et halvt år eller så...
Gjest Badabing Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg vet ikke helt hvordan det er sånn sett, men jeg vet at du i alle fall kan sette kontoen din på hold. Da forsvinner ingenting fra kontoen, men det er jo litt vanskelig å la være å logge seg inn igjen
Gjest Raindrops Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Slik jeg har forstått det blir du ikke fullstendig slettet. Selv om du trykker slett. Du kan når som helst gjenopprette kontoen bare ved å logge deg på. Men du vil ikke kunne motta brev, taggen under bilder av deg blir inaktiv osv. Når du så logger på igjen er alle meldinger og venner der slik som før.
Henkie Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Er det sånn at om man da registrerer seg på nytt med sammen navn og mailadresse, så vil de samme vennekontaktene forstatt være der? Eller må de legges til på nytt? Og hva med personlige meldinger etc? Kjenner jeg trenger en pause fra Facebook, men kanskje jeg registrerer meg på nytt om et halvt år eller så... Du kan velge selv. Velger du å "deaktivere" kontoen, settes den på "hold". Det vil virke som du er slettet fra FB, men den kan aktiveres igjen med et tastetrykk. Velger du å permanent slette kontoen, går det 14 dager - så er den slettet for godt. ingenting kan hentes tilbake Er du i tvil, velger du å "deaktivere" kontoen - for så å se det hele litt an...
Gjest Nedfall Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Velger du å permanent slette kontoen, går det 14 dager - så er den slettet for godt. ingenting kan hentes tilbake Må bare legge til at hvis man logger seg inn på kontoen sin innen de 14 dagene er telt ned, vil man reaktivere kontoen sin. Man må altså "holde fingrene av fatet" i 14 dager, for å være sikker på å slette alt. Dermed kan man egentlig se det an, selv om man har satt i gang sletteprosessen. Bare ikke glem at klokka går.. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå