Gjest jah.. Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 For et år siden fant sambo seg nu dame. Uten å ta seg bryet med å fortelle det til meg. Rundt jul fant jeg det ut, og etter mye om og men ble vi enige om å legge dette bak oss og prøve på nytt. Han har gjort en god innsats, og jeg har tilgitt og trodd ham. I det siste har jeg allikavel følt at ting ikke har vært rett. Og i kveld fikk jeg en telefon om at han var ferska med buksa nede sammen med den tidligere nevnte dama. Da var det mange brikker som falt på plass. De har altså holdt på i et år, og jeg har blitt holdt for narr. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne klippe han ut av mitt liv og aldri mer snakke med han, men jeg er dessverre nødt til å forholde meg til han (og mest sannsynlig nydama også) siden vi har felles barn. Er bare helt slapp i hele kroppen her jeg sitter. Måtte bare skrive noe. Takk for at du leste!
Piper Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Det beste du kan gjøre er å ta vare på deg selv og barna, og forholde deg minst mulig til han og henne.
Gjest Bella_ Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Jævla drittsekk jeg blir så sint på sånne utro nek som han.Ta vare på deg selv ts og barnet ditt.Finn styrken i deg selv for du har bare deg selv nå.Vet det er vannskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå