Malou Skrevet 5. oktober 2003 #1 Skrevet 5. oktober 2003 Nora Jones synger denne sangen sammen med en band som heter noen med Malik Band (tror jeg.) Refrenget på sangen er noe i stil med: New York City, it's such a beautiful city... Har prøvd å søke på nettet, men hittil uten noen suksess. Nå håper jeg at noen her kanskje kan hjelpe? Jennifer
Bokalven Skrevet 5. oktober 2003 #2 Skrevet 5. oktober 2003 Et kjapt, enkelt søk på Google gav meg følgende info: The Peter Malick Group har laget en EP hvor Norah Jones synger. EPen heter New York City: C Håper dette var til hjelp.
Malou Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2003 Kjapt og enkelt... Ja jeg vet godt at det i mange tilfeller er enkelt å finne informasjon på nettet, i allefall hvis man staver det man søker etter riktig... :blunke: Takk for hjelpen Lunacia! Jennifer
Bokalven Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 Kjapt og enkelt... Ja jeg vet godt at det i mange tilfeller er enkelt å finne informasjon på nettet, i allefall hvis man staver det man søker etter riktig... :blunke: Okei, da, så hører det med i utdannelsen min å kunne finne informasjon på nettet kjapt, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå