AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har klart å få My security shield på pc'en min. Har lest litt på nettet, og skjønt at jeg må få fjernet dette så fort som mulig, da dette er et skadelig virus. Jeg er en jente som bare ikke skjønner meg på data, og klarer ikke å få dette viruset fjernet! Har prøvd å følge 'oppskrifter' på youtube, og punkter på nettsider. Men jeg får det ikke til. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det noe håp for meg å få fjernet dette selv, eller må jeg sende pc'en inn til reparasjon? Håper på svar
Sugerøret Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 hei har du prøvd denne : http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button pass på at du kjører Oppdatering før du kjører selve programmet.Noen ganger er selve programmet ikke helt oppdatert med "patcher" Jeg bruker den selv på min maskin og det sies at denne skal kunne fjerne My security shield. Ville også lastet ned Trend Micro House scanner "HouseCall": http://free.antivirus.com/clean-up-tools/
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Tusen hjertelig takk! Ska prøve ut dette Hvor finner jeg kjøre Oppdatering?
Sugerøret Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 du starter Malware og finner en fane (nr3) hvor det står Oppdatering.Første fane er skann,beskyttelse ,oppdatering,karantene osv.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Jeg tror det forsvant! Tusen tusen takk
Sugerøret Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 restart pc'n og skann igjen. Men får håpe det er borte da
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har også fått Security Shield. Har oppdatert min Malwarebytes AntiMalware, skannet filer, fjernet markerte(infekterte) filer, og det ser ut som alt er bra, men så kommer jaggu Security Shield opp igjen når jeg restarter pc-en! Selv om jeg har kjørt en hurtigscan på Malwarebytes igjen og den ikke finner noen problemer. Huff. Vær så snill å hjelp meg med dette! Anonym poster: 5c3a4e6dfb48c606e16b0e0edfa139f9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #9 Skrevet 16. juni 2012 Har gått inn på administratorkontoen i safe modus, og der kommer det ingenting opp. Men der har jeg heller ikke tilgang til å gå inn på Malwarebytes AntiMalware igjen, f.eks. Anonym poster: 5c3a4e6dfb48c606e16b0e0edfa139f9
pingelill Skrevet 28. juni 2012 #10 Skrevet 28. juni 2012 Hei! Har klart å fått dette jeg og. Tror jeg. har bare fått opp infovindu med "security shield has been installed successfully" og kan velge mellom å trykke ok eller X (vanlig lukking av vinduet). Har F-security, og den finner ingenting. betyr det at jeg ikke har fått viruset enda, siden jeg ikke har trykket ok eller x? Eller at det bare er godt skjult? Hva gjør jeg? KRISE!! ((
pingelill Skrevet 28. juni 2012 #11 Skrevet 28. juni 2012 Off.. det er innstallert. Hvordan får jeg det vekk? får ikke kjøre malware som ble foreslått over her..
pingelill Skrevet 28. juni 2012 #12 Skrevet 28. juni 2012 Endelig! Dersom noen andre får det (og er like lite smarte på data som meg) funket det til slutt med malwarebytes, i safemode med nettverk. Takk til dere to som svarte ts tidligere i juni!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå