AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Jeg har snakket litt om til ei vennine at jeg kunne tenkt meg å adoptere et barn fra et annet land. Hun påstår at barnet vil kunne bli kastet ut når ungen blir voksen hvis ungen blir en byrde for samfunnet blant annet. Hun sier også at om jeg og min mann skulle død før ugen blir voksen så vil ungen også bli kastet ut av landet. Jeg lurer på om dette er sant eller om noe av det er sant? Hun sier mye rart så har litt vanskeligheter for å stole på henne.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Jeg har snakket litt om til ei vennine at jeg kunne tenkt meg å adoptere et barn fra et annet land. Hun påstår at barnet vil kunne bli kastet ut når ungen blir voksen hvis ungen blir en byrde for samfunnet blant annet. Hun sier også at om jeg og min mann skulle død før ugen blir voksen så vil ungen også bli kastet ut av landet. Jeg lurer på om dette er sant eller om noe av det er sant? Hun sier mye rart så har litt vanskeligheter for å stole på henne. Bra du ikke stoler på henne. Fordi hun er jo heeeeelt på viddene med den der teorien. Stemmer absolutt ikke
Meridian Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 (endret) Barn som blir adoptert til norge får norsk statsborgerskap og har like mye rettigheter som alle andre norske barn. Så uansett hva som skje, om adoptiv-foreldrene skulle dø, så vil barnet bli tatt vare på av nærmeste skikket familie eller venner av familien, eller barnevernet kommer inn i bildet. Noe i den dur. Jeg kjenne noen som er adoptert, og de er her da enda, selv om det har gått 20 - 30 - 40 - 50 år Endret 13. september 2010 av meridian
sebastianen Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Jeg har snakket litt om til ei vennine at jeg kunne tenkt meg å adoptere et barn fra et annet land. Hun påstår at barnet vil kunne bli kastet ut når ungen blir voksen hvis ungen blir en byrde for samfunnet blant annet. Hun sier også at om jeg og min mann skulle død før ugen blir voksen så vil ungen også bli kastet ut av landet. Jeg lurer på om dette er sant eller om noe av det er sant? Hun sier mye rart så har litt vanskeligheter for å stole på henne. Høres ut som om hun venninnen din har en hjernecelle som løper fra øre til øre , og bruker krykker !!!
Wonders Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 din venninde vet ikke hva hun snakker om, så ikke tro på henne. Du hadde rett at hun er litt for oppfinnsom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå