AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Hva synes dere? Jeg elsker slike programmer, med tips, make-over osv! Synes det kunne vart i 1 time, for en halvtime ble litt kort. Kommer nok til å følge med så godt det lar seg gjøre.
blå Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Jeg synes også det er supergøy med sånn programmer. Men veldig dumt at det bare varer 30 minutter og at det begynner alerede kl. 19. Tv-kvelden har desverre ikke begynt ennå for meg da :o(
gladidag Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Fikk veldig godt førsteinntrykk av programmet..men det er for tidlig, tvkvelden begynner ikke før ungene er i seng...så sjelden eg ser tv før 2030. Men håper eg får tittet litt på HappyDay iblant, liker Jan Thomas, syns han virker veldig sympatisk:) Ville elsket å bli stylet av han:)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg elsker egentlig sånne programmer, men syns ikke dette var så gøy. Det varer altfor kort! 22 minutter liksom. Og for å være ærlig, så synes jeg ikke han styler så bra? Det blir så altfor mye. Men jeg ser nå på likevel.
Prorsum Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Uff, LOL, nei. Jan Thomas har ikke peiling på mote.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Hun som ble stylet i dag så ikke ut i de klærne! Hun virket mye større etter stylingen enn hun gjorde på før-bildet. Så synes jeg at Jan Thomas alltid velger stygge solbriller til folkene.
ludo Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 synes det var veldig morsomt når de skulle ta en liten make-over på Enslaved vokalisten
Plutseliten Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Synes hun som var i dag så veldig stor ut i det skjørtet.. Det var ikke den beste makeoveren han har gjort. Men dyktig er han Skulle gjerne fått makeover av han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå