Gå til innhold

Happy Day

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

Jeg elsker slike programmer, med tips, make-over osv! Synes det kunne vart i 1 time, for en halvtime ble litt kort. Kommer nok til å følge med så godt det lar seg gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er supergøy med sånn programmer. Men veldig dumt at det bare varer 30 minutter og at det begynner alerede kl. 19. Tv-kvelden har desverre ikke begynt ennå for meg da :o(

Skrevet

Fikk veldig godt førsteinntrykk av programmet..men det er for tidlig, tvkvelden begynner ikke før ungene er i seng...så sjelden eg ser tv før 2030. Men håper eg får tittet litt på HappyDay iblant, liker Jan Thomas, syns han virker veldig sympatisk:) Ville elsket å bli stylet av han:)

Skrevet

Jeg elsker egentlig sånne programmer, men syns ikke dette var så gøy. Det varer altfor kort! 22 minutter liksom. Og for å være ærlig, så synes jeg ikke han styler så bra? Det blir så altfor mye. Men jeg ser nå på likevel.

• 3 uker senere...
Skrevet

Uff, LOL, nei. Jan Thomas har ikke peiling på mote.

Skrevet

Hun som ble stylet i dag så ikke ut i de klærne! Hun virket mye større etter stylingen enn hun gjorde på før-bildet. Så synes jeg at Jan Thomas alltid velger stygge solbriller til folkene.

Skrevet

synes det var veldig morsomt når de skulle ta en liten make-over på Enslaved vokalisten :fnise:

Skrevet

Synes hun som var i dag så veldig stor ut i det skjørtet.. Det var ikke den beste makeoveren han har gjort. Men dyktig er han :) Skulle gjerne fått makeover av han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...