Gå til innhold

Kommer ikke over hvordan han gjorde det slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok et hjertesukk fra ei som er dumpa...Han var mannen i mitt liv - trodde jeg!Bestevenner i et tiår, begge godt voksne og så faller vi pladask! Vi har det fantastisk i ett år og så gjør han følgende: Gjør det slutt på mail midt på natten, angrer seg - jeg fulgte ikke mavefølelsen og gav han en sjanse til. Vi har fire fantastiske 24/7 dager sammen, jobbet i huset hans, var sammen med barna hans, elsket, drakk vin, laget mat og gikk tur. Det var rett og slett fint.

Så reiser jeg til min by - og han ringer å gjør det slutt på telefon...

Måneder er gått, jeg lever etterhvert bra uten ham, tenker til og med at jeg er better off uten ham når han kan gjøre det slik. Det jeg ikke kommer over er måten han gjorde det på. Det føles så nedverdigende å ikke se kjæresten inn i øynene og si at, nei, jeg vil ikke mer.

Etter tre måneder forklarte han at han handlet i et øyeblikks panikk. Alt var fint, samvær, samtale, sex - så fint at han aldri har opplevd noe sånt før, men så fikk han da panikk og handlet på impulsen på andre uken på rad.

Føler meg lurt og brukt - og skjønner ikke at en som jeg var venner med så mange år før også kan oppføre seg slik.....Han er 49 år....

Andre som sliter med å komme seg videre PGA MÅTEN det ble slutt på?

deppa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksen alder tilsier ikke tilsvarende modenhet dessverre. Dette går over, bare ta tiden til hjelp.

Skrevet

Helt klart. Jeg ble dumpa via facebook.. Greit nok at vi sleit litt med forholdet altså, men han kunne vel snakke med meg før han gjorde det slutt på facebook fremfor ALLE vennene våre. :kjefte:

Skrevet

Slutt å sitte inne og gremme deg, kom deg ut og gjør noe bra for deg selv isteden. Jeg har blitt dumpet på verre måte, og det har de fleste andre også.

Skrevet

via sms når jeg var på jobb... "du trenger ikke komme hjem i kveld, hent tinga dine når det passer!"

han er 30.. var samboere i 2 år

hurra for herlige mannfolk!

Skrevet

Hjelpes meg, at det går an!

Skrevet

Noen ganger tenker jeg at det må kunne unnskyldes at folk tar saftig hevn..

Fy f så umodent og bedritent gjort. Måtte karma ta dem!

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

..og derfor er det man bør holde seg unna mannfolk, så slipper man sånt.

Skrevet

Samboeren min dumpet meg ved at han ba meg dra på en ferie til hjembyen min fordi han måtte tenke litt etter at jeg hadde tatt en abort en uke tidligere og var deprimert. Kom hjem en dag for tidlig til en leilighet der det sto en flaske tom champagne på soverommet, med to glass.

En annen kjæreste hadde pluselig ikke tid til å snakke med meg på tre uker, etter at vi hadde vært sammen nesten hver dag i et år. Sendte han til slutt en sms og spurte om dette betød at det var slutt, og han skrev tilbake "Ok".

Venninnen min fant ut at mannen hennes var utro da hun var 7 måneder gravid. Da hun konfronterte han med det, sa han ganske enkelt at han beklaget og at han hadde villet vente til barnet ble født, men nå var det like greit å gå med en gang. Han gikk ut døren, og mens hun var på jobb dagen etterpå, hadde han tømt leiligheten for alle sine ting og litt for mange av deres ting. Hans svar da hun konfronterte han med at han kanskje hadde tatt med litt vel mye, var at hun hadde jo fått beholde alt de hadde kjøpt inn til babyen.

En annen venninne ble fridd til på en ferie, helt planlagt fra hans side med ring og det hele. Tre dager senere, da de kom hjem, sa han at han egentlig ikke ville gifte seg med henne fordi han hadde ikke tro på forholdet, og han ba om å få tilbake forlovelsesringen!

Enda en venninne ble dumpet i julen, av at kjæresten hennes ringte hjem til foreldrene hennes og snakket med hennes mor og fortalte moren at han måtte snakke med datteren (som ikke var hjemme) fordi han måtte gjøre det slutt samme kveld, da han hadde møtt en annen som han skulle på date med samme kveld, så det hastet.

Å være sint på noen på grunn av måten de gjorde det slutt, er en naturlig forsvarsmekanisme for å slippe å forholde seg til det som egentlig er det store tapet, nemlig at man har mistet personen man er glad i. Jo lenger du bruker tid på å være sint på dette, jo lenger tid tar det å komme seg videre.

Bruk heller litt tid på å stå i sorgen over å ha mistet kjæresten din.

Skrevet

Til TS og dere andre som beskriver hårreisende brudd:

Vær sjeleglad for at dere, om enn på en nedverdigende og ufrivillig måte, kom dere langt unna disse personene som tydeligvis totalt mangler ryggrad, respekt for medmennesker og folkeskikk. Tenk hvordan et langt forhold/familieliv med slike partnere ville utartet seg? Grøss..

Skrevet (endret)

Dobbelpost..

Endret av Dainty
Skrevet (endret)

Dobbelpost..

Endret av Dainty
Skrevet

Hva med en sånn en: en som har dumpet deg tilbyr deg å være venner i det samme han sier han ikke er interessert i deg som en kvinne?

Skrevet

Hva med en sånn en: en som har dumpet deg tilbyr deg å være venner i det samme han sier han ikke er interessert i deg som en kvinne?

Skrevet

Føler meg lurt og brukt - og skjønner ikke at en som jeg var venner med så mange år før også kan oppføre seg slik.....Han er 49 år....

Andre som sliter med å komme seg videre PGA MÅTEN det ble slutt på?

deppa...

Er det eksen min du har rotet deg borti ;) ? Jeg fikk nemlig en liknende behandling av min eks, bortsett fra den "3 måneder etter" praten. Jeg slet noe helt vanvittig med å komme over ham, og tror mye av det skyldtes måten det ble gjort på. Å bli dumpet er ille nok, men å bli dumpet ut fra tomme intet og ikke engang få vite hvorfor, det forsinker helingsprosessen med både måneder og år, tror jeg.

I allfall var det sånn for meg.

Trøsten er at selv slike ting går over - omsider. Det er nå ca. 5 år siden det ble slutt og de siste 2 årene har jeg omsider greit å parkere ham 100% der han hører hjemme, men det tok jammen tid før jeg kom så langt.

Skrevet

For no drittmannfolk !

En ex av meg gjorde ikke slutt, han bare endte alt ved å være overlegen og ta med seg ny dame FORAN MEG. Kikket ikke på meg, sa ikke ett ord.... kun ignorerte meg som jeg ikke eksisterte.

Skrevet

Noen ganger tenker jeg at det må kunne unnskyldes at folk tar saftig hevn..

Fy f så umodent og bedritent gjort. Måtte karma ta dem!

Karma virker ikke på denne typen personer, de vil ikke forstå at det er karma.

Skrevet

Men tenk på det neste gang du treffer en mann.. et av mine første spørsmål ville vært hvordan det ble slutt med exn! Og svarte han "på facebook" så hadde jeg takket for meg..

Skrevet

Men tenk på det neste gang du treffer en mann.. et av mine første spørsmål ville vært hvordan det ble slutt med exn! Og svarte han "på facebook" så hadde jeg takket for meg..

Han ville nok ikke svart "på Facebook", han ville svart noe ala "det var en gjensidig avgjørelse basert på uforenelige ulikheter". Uten å presisere akkurat hvordan samtalen fant sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...