vixen Skrevet 5. oktober 2003 #1 Skrevet 5. oktober 2003 Hva synes dere om å bruke fargelinser for å få litt forandring i hverdagen? Eller til festbruk? Kan man se at det er unaturlig og ikke passer resten av fargetonene i huden og håret? Ønsker innspill! -viXen-
monja Skrevet 5. oktober 2003 #2 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har brukt fargelinser i mange år nå, og jeg er veldig fornøyd. Jeg bruker dem til hverdags og det er ikke mange som vet min originale farge. Jeg har egentlig blå øyne, men har til nå brukt brune linser. Sist kjøpte jeg saphire linser. Litt lillaskjær, men det ser ikke unaturlig ut det heller. Sjelden linser ser unaturlig ut for de er ikke helfarget som før. Nå er de fleste spaltet sånn at litt av din egen øyenfarge skinner gjennom. Det ser ikke ut som et farget flak. Du kan se på fragede linser hos Linsebutikken
Gjest the imp Skrevet 5. oktober 2003 #3 Skrevet 5. oktober 2003 Det er forskjell på fargelinser. Noen fargelinser ser mer ekte ut enn andre, og noen er mer synlige enn andre. Å bruke fargelinser for å få litt forandring er jo ypperlig, og om det synes i forhold til dine egne farger osv kommer jo an på hvor drastisk forandring du gjør. Er du lys og blåøyd og har veldig lys hud, øyevipper og øyebryn så vil nok mørkebrune øyne stå i veldig kontrast, men bruker du f.eks grønne kontaktlinser vil det jo ikke være den helt store forskjellen. Fargelinser fåes jo også i forkskjellige fargenyanser slik at du f.eks kan få mer grønnbrune øyne osv. Hvis du tar deg en tur inn på sidene til interoptikk eller synsam så kan du også lese litt mer om fargelinser www.interoptikk.no www.synsam.no
-ida- Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 jeg har fargelinser som jeg bruker av og til både brune og blå. Er mest fornøyd med de blå men det er morsomt med litt forandring av og til synes jo jeg da. Litt gøy spesielt på fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå