Gjest Per Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 traff en nydelig dame (to år yngre). møtte hun i en familie bursdag (nei hun ekke familie ). har aldri hatt en veninne eller turt å prate med jenter, ganske trist men sånn er det. tenkte at viss jeg ser noen jeg liker der skal jeg prøve å bli venn med hun, for i sånne selskaper har ikke popularitet på skolen osv noe å si. jeg og to fettere på samme alder så hun og vi var som gribber rundt hun lol. ingen av oss hadde erfaring, men jeg hadde iværtfall prøvd på dette før og hadde LITT erfaring på hva man ikke skal si/gjøre. så kom sjokket, hun "valgte" meg. det ble jeg som fikk hun til å le, hun fulgte etter meg, vi ble godt kjent og hadde en utrolig kjemi. hjærnen min var helt koblet ut, husker ikke noe av hva jeg sa, bare at vi satt i flere timer alene og pratet og lo og så hverandre i øyne hele tiden. det var noe med hun, ikke bare utseende (var ikke supermodell look, som alltid kliner med noen på fester og flørter med folk) men heller en som var selvstendig, turte å si det hun mente, lot seg ikke forføre av gutter, holdt ikke på med andre gutter, men ble imponert over meg. hun hadde framtidsplanene klare og jeg digga dem, og hun var helt sykt naturlig pen. var bare en utrolig kjemi og gnist og alt var så naturlig og ekte mellom oss, ikke noe form for sjekke replikker/alkohol/høy musikk osv. nå er det tre dager siden jeg så hun og vet for første gang hvordan det er å være skikkelig forelsket, lå våken en HEL natt og stirret i taket og tenkte på hun mens kroppen sov men var bevisst hele tiden. burde jeg adde hun på facebook og kontakte hun? eller var det "innbilning" at vi passet sammen siden hun ikke har gjort noe for å ta kontakt? følte at første inntrykket ikke kunne vært bedre, men vet jeg bare har en sjanse for et bra andre inntrykk og vil ikke ødelegge dette, hun er utrolig! vil ikke virke desperat, så burde jeg bare håpe på at vi møtes en gang i fremtiden eller prøve å få til en date? vet ikke engang om hun likte meg seksuelt eller kun vennskapelig latter osv. er så sykt forvirret håper du hadde det morsomt å lese dette og gjerne svar (positivt)
Gjest nn Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Legg henne til på facebook og se det an derifra Det verste som kan skje er faktisk at hun ikke er interessert, og er det ikke bedre å vite det enn å lure på hva som kunne ha blitt?
Gjest Per Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Legg henne til på facebook og se det an derifra Det verste som kan skje er faktisk at hun ikke er interessert, og er det ikke bedre å vite det enn å lure på hva som kunne ha blitt? virker jo som et lett og bra tips skulle bare ønske hun kunne gitt NOE tegn for at hun vil ha mer med meg å gjøre som å si ifra til kusinen min el. har uansett gått litt for land tid desverre skulle ønske jeg kunne valgt fortere XD skal prøve å ta kontakt med hun i vår, fine farger, nær sommer, må jo passe XD skal finne fram til denne og si om vi blir sammen før sommerferien haha :D takk uansett
sophiaM Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 virker jo som et lett og bra tips skulle bare ønske hun kunne gitt NOE tegn for at hun vil ha mer med meg å gjøre som å si ifra til kusinen min el. har uansett gått litt for land tid desverre skulle ønske jeg kunne valgt fortere XD skal prøve å ta kontakt med hun i vår, fine farger, nær sommer, må jo passe XD skal finne fram til denne og si om vi blir sammen før sommerferien haha :D takk uansett Hvorfor gidde å vente så lenge som til våren med å kontakte henne? Det kan jo være alt for sent da, hun har kanskje fått seg kjæreste osv... Samme om det har gått et par dager siden du møtte henne, men jeg hadde syns det var enda rarere om noen jeg møtte for et halvt år siden plutselig begynte å kontakte meg igjen såpass lenge etterpå.. Hvorfor ikke bare gjøre det nå? (Noen folk er så tafatte atte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå