Gå til innhold

Hotels.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann skal snart til det store utland og vil derfor prøve bestille hotell gjennom hotels.com.

Er noe skeptisk så lurte på om noen hadde erfaringer med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt de to ganger. en gang til storbritannia og en gang til sverige.

Ikke noe vondt å si om de, ikke noe problemer:)

Veldig bra utvalg og bra priser!

syns det kan være vanskelig og beregne avstander når jeg bestiller fly og hotell hver for seg, fra flyplass og sånn, men sånn er det jo uansett..

Skrevet

Jeg bestiller alltid der, og jeg reiser på minst 2 utenlandsturer i året. Blant annet brukt dem til Irland, USA, Sverige og Latvia (temmelig forskjellige land). Har aldri hatt problemer, tvert om har jeg hatt gode muligheter til å gjøre endringer etc. En gang betalte jeg en kjempebillig penge for rom på luksushotell. Man får noenganger ikke valgt riktig antall senger på ett rom. Dette gikk ikke ut over oss. Vi var tre stykker, og fikk bare en dobbeltseng. Hotellet løp ut for å kjøpe en oppblåsbar madrass. Neste dag fikk vi leilighet og masse dyre frokostkuponger. Uten ekstra kostnader.

Skrevet

Jeg har brukt hotels.com endel, og har alltid vært fornøyd. Kombinerer gjerne med tripadvisor.com for å få med evalueringer. Sjekker gjerne prisene mot hotellenes hjemmesider og bestemmer deretter hvor jeg gjør kjøpet.

Det kan av og til være vanskelig å få opp alle hotell når man velger "i nærheten av..", mulig at det bare er jeg som kløner...

Skrevet

Jeg bruker hotels.com hver gang jeg skal booke overnatting i utlandet. Veldig fornøyd. Så kan anebefale denne siden videre.

Skrevet

Jeg bruker hotels.com hver gang jeg skal booke overnatting i utlandet. Veldig fornøyd. Så kan anebefale denne siden videre.

:Nikke: I tillegg søker jeg opp overnattingssted på tripadvisor for å få flere kunde-reviews før jeg bestiller via hotels.com

Skrevet

:Nikke: I tillegg søker jeg opp overnattingssted på tripadvisor for å få flere kunde-reviews før jeg bestiller via hotels.com

Samme her. Sjekker hva de skriver om hotellet, og sjekker ut kundebildene. Det er ofte store variasjoner fra kundenes bilder og hotellets egne ;)

Skrevet

har brukt de flere ganger, og aldri opplevd problemer :)

Skrevet

Har brukt dem flere ganger med gode erfaringer. I tillegg får jeg kickback, noe som er veldig positivt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har brukt dem flere ganger med gode erfaringer. I tillegg får jeg kickback, noe som er veldig positivt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

brukt hotels.com flere ganger.. veldig fornøyd og gode priser :)

Skrevet

Som hotellansatt kan jeg bekrefte at hotels.com vanligvis opererer med gode priser.

I forhold til hotellbilder/tripadvisor vil jeg anbefale å legge størst vekt på de nyeste tilbakemeldingene, da de fleste hotell er mer eller mindre under konstant oppussing, så i de fleste tilfeller er ikke tilbakemeldinger fra 2006 så veldig relevante :)

Det skader heller ikke å sende en mail/ta en telefon direkte til hotellet og be om stort/stille rom, badekar og andre spesielle ønsker.

Det eneste negative jeg kan si om hotels.com er at de noen ganger er veldig trege på å oppdatere hotellinformasjon når det kommer til fasiliteter, parkering etc. Her vil jeg anbefale å holde seg til hotellenes egne websider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...